grattis!!

DeletedUser

Guest
Mimosa handlade det om, och det bästa sättet att hjälpa någon är nog att bli granne med denne, bygga upp sina resurser och sen låta sig bli farmad. Träligt, men det verkar ju som om många agerar så tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Har varit kul att följa denna halvt noobstämpling av mig till tråd ett tag nu, men jag måste säga att det börjar stanna av. Trist.

Hursomhelst vill jag tacka alla som gratulerat mig, ni är några stycken trots allt ;)

Vill även passa på att dra ett riktigt hånflin åt Urrskogen, Akasha och Acidclown för att komma med sina bergsprängarsäkra, totalt ogrundade, förutfattade meningar. Det visar väl bara hur bra de själva är.

Och betablockare!? Har du injicerat kalaspuffar upp i hjärnbarken eller försöker du bara göra dig lustig?

Slutligen ett stort grattis till adlare nr2 och nr3. Ironiskt nog sirberka och AndroX, båda KILT.
 

DeletedUser

Guest
Har varit kul att följa denna halvt noobstämpling av mig till tråd ett tag nu, men jag måste säga att det börjar stanna av. Trist.

Hursomhelst vill jag tacka alla som gratulerat mig, ni är några stycken trots allt ;)

Vill även passa på att dra ett riktigt hånflin åt Urrskogen, Akasha och Acidclown för att komma med sina bergsprängarsäkra, totalt ogrundade, förutfattade meningar. Det visar väl bara hur bra de själva är.

Och betablockare!? Har du injicerat kalaspuffar upp i hjärnbarken eller försöker du bara göra dig lustig?

Slutligen ett stort grattis till adlare nr2 och nr3. Ironiskt nog sirberka och AndroX, båda KILT.

Detta visar att du är den nooben alla trodde att du var.... När man spelar på en server brukar man oftast veta vilka toppspelarna är innan man uttalar sig om dem.... Acid är speedkung, Urrskogen gör alla världar intressanta då han är sjukt bra och ett riktigt wild card som slängs in i olika stammar. Och jag.... Ja, det får tiden utvisa =)

Mimosa... Vi ser sådana som dig i varje värld... En hyfsad spelare som får en bra start med många inaktiva grannar som farmar och noblar det första de gör..... Sedan möter de bättre spelare och sjunker till botten..... Tro mig, bara en tidsfråga.

Sen så får man väl gratulera puman =)
 

DeletedUser

Guest
Säkert Akasha, ni är kungar och legender och kommer så alltid förbli.

Alla andra, ja vi är väl nobodies allihop.
 

DeletedUser

Guest
Detta visar att du är den nooben alla trodde att du var.... När man spelar på en server brukar man oftast veta vilka toppspelarna är innan man uttalar sig om dem.... Acid är speedkung, Urrskogen gör alla världar intressanta då han är sjukt bra och ett riktigt wild card som slängs in i olika stammar. Och jag.... Ja, det får tiden utvisa =)

Mimosa... Vi ser sådana som dig i varje värld... En hyfsad spelare som får en bra start med många inaktiva grannar som farmar och noblar det första de gör..... Sedan möter de bättre spelare och sjunker till botten..... Tro mig, bara en tidsfråga.

Sen så får man väl gratulera puman =)

Speedkung? Oh fan, trodde ic3princ3 samt Bertil vunnit mest speedrundor? :confused:

Lätt att slänga ut titlar och kalla spelare bra men bara för en spelare är bra på en annan värld betyder det inte att han kommer vara bra på denna. Är faktiskt väldigt svårt att ha 2 stora konton på olika världar. :)
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt, alla, så skriver jag bara mina tankar om saker och ting... Självklart får ni tycka annat =)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan erkänna att vi i FPPA (eller jag som diktator) har tänkt att boosta upp en med bra possition... Men kom på att det inte är speciellt smart med en modd i stammen :D
 

DeletedUser

Guest
men alltså att 10 spelare skickar resurser till en, är det verkligen regelbrott? Är det inte nåt som spelarna måste få välja själva? Eller ska man ta bort även den taktiska varianten ( jag menar att det är korkat taktik personligen).

Och om Pelle har blivit hårt farmad och vi andra skeppar lite biståndssändningar, är det boostning då ? Förbjudet? Fattar inte.
 

DeletedUser

Guest
Låter nästan som folk är lite ävensjuka :p

Men boostning är inte gjord för någon av KILT-spelarna, de behövdes liksom inte :p

Allt handlar om taktik, alla kör olika! :)

Att vara stor i en värld betyder inte att man blir stor i nästa värld, det samma gäller bara för man är noobs eller inte känt ansikte hos er "kändisar" så betyder de inte att man inte kan va en duktig spelare!


Låt bästa man eller i detta fall kvinna vinna!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Låter nästan som folk är lite ävensjuka :p

Men boostning är inte gjord för någon av KILT-spelarna, de behövdes liksom inte :p

Allt handlar om taktik, alla kör olika! :)

Att vara stor i en värld betyder inte att man blir stor i nästa värld, det samma gäller bara för man är noobs eller inte känt ansikte hos er "kändisar" så betyder de inte att man inte kan va en duktig spelare!


Låt bästa man eller i detta fall kvinna vinna!

Tackar :) ......
 
Topp