Grattis St@rDust

DeletedUser

Guest
Grattis St@rDust till att vara först med att börja farma
 

DeletedUser

Guest
Satan kan nån ge mig info?

hur många spelare kan gå in på värld 8?! hur bra är stamarna?
 

azed

New Member
Reaktionspoäng
0
Nu är han nog inte ensam längre.. Kom i alla fall själv just in så nu börjar det för mig:D
 

DeletedUser

Guest
och vad räknas med farmning?? paladin eller med spjut ochså??
 

DeletedUser

Guest
tror allvarligt talat jag var först med farming, jag kom in på sekunden, jag byggde upp paladin direkt och har en by precis bredvid mig. kanske är någon lika snabb att göra något exakt när sidan uppdateras och har barb by precis bredvid, men iaf ingen som var snabbare:)
 

DeletedUser

Guest
har inte änns gjort staty än jag :S, såg till att göra barack först, funderar på staty nu när mina två attacker kommer tbx
 

DeletedUser

Guest
Hur gör man när man farmar?

Att alla dom andra är ohyfsade och inte förklarar för dig ska du inte bry dig om.
Det kallas att farma när du skickar anfall mot en annan by och därigenom snor resurser från den byn. Detta är det enklaste sättet att snabbt växa i poäng och trupper.

Hörrni killar/tjejer försök att hjälpa nybörjarna ju fler medlemmar vi får desto fler personer betalar premium och desto bättre blir spelet :)
Sen är det en annan fördel vet nybörjarna hur man ska göra kanske det kan bli en god vänn att spela med i V11 eller nått.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
tror allvarligt talat jag var först med farming, jag kom in på sekunden, jag byggde upp paladin direkt och har en by precis bredvid mig. kanske är någon lika snabb att göra något exakt när sidan uppdateras och har barb by precis bredvid, men iaf ingen som var snabbare:)

:p abel lite avis?
 

DeletedUser

Guest
tillbaka till topic pöjkar och flickor, eller tråden kanske kan låsas nu? Ber trådskaparen kommentera detta.
Mvh, Twilight
 
Topp