Gohan570 VS BFH

DeletedUser

Guest
gör du??
men jag tycker att vi är bra på att samarbeta

ok då är ni väl det:)
Vi är väldigt blandade i TGW med hur mkt trupper vi har. Fast det roliga är att de med minst trupper supportar mest:rolleyes:

Kanske borde ta ett snack snart om själviskhet. Fast vi har igentligen alldrig varit så behövande av det. Än:)
 

DeletedUser

Guest
en annan sak om mig, rutkowski försökr nobla mig hela tiden och jag support andra hela tiden, fråga dem, dem har tillgång till vårt forum xD
 

DeletedUser

Guest
äh, han har inte tillgång till det hemliga forumet :p
dem vet i alla fall vem som ska sluta spela
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
en annan sak om mig, rutkowski försökr nobla mig hela tiden och jag support andra hela tiden, fråga dem, dem har tillgång till vårt forum xD
Enda anledningen till att du inte blivit noblad är att jag gör detta vid sidan om mina vanliga trupprörelser och därmed gör det själv. Mitt jobb i stammen, förutom att vara Hertig och Befälhavare, är att vara magnet åt TDF så ni offrar tusentals fiender vid mina murar.

Och ja, ni kan ju se resultatet i OB Försvar.
 

Leecon

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har 2 eller 3 gånger fått reda på vem ni ska massanfalla och hunnit skicka dit över 70.000 trupper.... 100.000 man dog ur TDF, 10% av försvaret dog. undrar vilka som grät o vilka som log

Därför man har en spion och därför man inte vill ha en spion
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
I Gohanrelaterade nyheter så förlorade han precis en by, tagen av undertecknad mitt inne i TDF enklav i centrum av kartan. Support ftw!
 

DeletedUser

Guest
sant, och du tog min by, och englis tog en annan by från mig samtidigt :p
jag är faktiskt glad, vet inte varför xD
och jag begärde itne support till den byn + att du gjorde det när jag sov.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Då du bara lämnade 200 hc i försvar då du gick och la dig när jag redan hade skickat nobles natten innan så får du skylla dig själv att du inte hade fixat support.
 

DeletedUser

Guest
äh, jag ville inte störa dem andra :D
det skulle faiskt vara min support by
 

DeletedUser

Guest
så, nu har jag lämnat TDF så jag kommer inte att argumentera emot längre :p
 
Topp