Gohan570 VS BFH

DeletedUser

Guest
aegd, jag vet också varför men jag har inte brytt mig och jag har ändå gått ut ur stammen...
man kan säga att dem fuskar, eller det är inte mot reglerna helt :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
man kan säga att dem fuskar, eller det är inte mot reglerna helt :p
Det är inte fusk att spionera, snarare motsatsen. Helt en del av spelet. Fuck, vi hade kunnat se till så att vi fick en spion som hertig i det långa och sen få honom att bryta upp stammen och det hade varit HELT inom reglerna. Sluta whina för ni suger.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte fusk att spionera, snarare motsatsen. Helt en del av spelet. Fuck, vi hade kunnat se till så att vi fick en spion som hertig i det långa och sen få honom att bryta upp stammen och det hade varit HELT inom reglerna. Sluta whina för ni suger.

jag whinar inte, jag orkade inte bry mig om att hon var spion, var säkert ajsajs som gick in i hennes konto och kollade, är det mot reglerna??
jag anklagar ingen alltså , jag bryr mig inte om dem gjrode det eller inte :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
jag whinar inte, jag orkade inte bry mig om att hon var spion, var säkert ajsajs som gick in i hennes konto och kollade, är det mot reglerna??
jag anklagar ingen alltså , jag bryr mig inte om dem gjrode det eller inte :p
För det första så är det inte hon som är spionen och för det andra så är spionen det helt frivilligt, ingen inloggning av andras konton.
 

DeletedUser

Guest
well, jag hade fel om att hon är spion då men jag bryr mig inte :p
 
Topp