GFO vs Dads

DeletedUser

Guest
Som ni kanske har märkt har =GFO= startat krig mot Dads och dads-A (dads-K sa upp brödrarskapet för dom är rädda antar jag). Vi får väldigt mycket pisk (tyvärr) men jag prata med =GFO='s leadre och undra varför dom tar in spelare från vår stam? I detta menar dom att det inte gör något om dom är spioner eller något. Så i princip menar dom att dom tar in flyktingar,spioner och alla möjliga sorters spelare? Bara jag som tycker att det verkar väldigt desperat av dom?

Så här ser det ut: Side 1:
Tribes: DaDs DaDs-a
Players:

Side 2:
Tribes: =GFO=
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 251
Sida 2: 125
Skillnad: 126

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 17
Skillnad: 16

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 530,605
Sida 2: 284,952
Skillnad: 245,653

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,660
Sida 2: 54,944
Skillnad: 52,284

image.php


Anlednigen till att det går så dåligt för dads var för vi hann aldrig förberreda oss något förrän det strommade in attacker från alla håll.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte påstå att jag märkt något av detta så kallade "krig". Dessutom brukar krig innebära att två eller fler stammar slåss emot varandra, men på den statistik som presenterats så ser det mer ut som att =GFO= lugnt och stilla plockar några byar av DaDs och DaDs-A...

Sen att ni (DaDs och DaDs-A) inte var förberreda på en offensiv mot er tyder på oerfarenhet. Visst kan man bli tagen på sängen, men tycker ändå inte att statistiken visar på att ni blivit tagna på sängen; Om man kollar krigsstatistik så verkar detta så kallade "krig" ha hållt på i en månad, och känns som att man borde vaknat till då. ;)
 

DeletedUser

Guest
HAhaaha

haha gud vad roligt det här är. Vaddå krig? Det här var inget krig det var en slakt! Ni visade inget motstånd. Förövrigt så tycker jag det är roligt att ni tar upp det hela att vi har tagit in några av era gamla spelare... Ni kanske inte har förståt det att dem slutade så fort dem märkte vilken VÄRDELÖS stam dem var med i.

Förövrigt, Chernobyl jag tog ju din by med bara hälften av mina offtrupper och jag fick ingen motattack...

ibzz stolt medlem i =GFO=
 

DeletedUser

Guest
Jo ibizz jag var under uppbyggnad av trupper efter ha varit anfallen av några andra villket blev väldigt jobbig tid för mig :) dessutom måste man vara jädrigt desperat som tar in fiende spelare,eller? och nej själva "kriget" har hållit på 2 veckor drygt. Innan försökte vi diplomatiskt och snällt med en IAP villket inte fick för diplomaten sa att vi såg inte oss i framtiden som något att ha diplomatiskt med. Efter yttligare 24 timmar började hela GFO skicka en massa attacker runt över. Många är nya på detta spel och började lämna,sluta och bli inaktiva. Det är svårt och hitta lolijala spelare nu förtiden men det är ännu svårare och banka in nybörjare vad dom borde göra utan att dom upplever det själva. Och jag kan säga att stammen hade lite inaktiva innan men det var inget gentimot innan jag blev ledare. Då var runt 80% av alla medlemmar gula och resten av 20% var det 3% som läste forumet. Ni har ingen anning hur svårt sådant är.Att dra upp en stam som har 80% inaktivtet. Och ni kallar inte det krig för att det finns så många fegisar,men som nu ni har tagit in. Jag vill gärna se hur det blir när GFO blir attackerade av en större stam med större trupper?
 

DeletedUser

Guest
haha gud vad roligt det här är. Vaddå krig? Det här var inget krig det var en slakt! Ni visade inget motstånd. Förövrigt så tycker jag det är roligt att ni tar upp det hela att vi har tagit in några av era gamla spelare... Ni kanske inte har förståt det att dem slutade så fort dem märkte vilken VÄRDELÖS stam dem var med i.

Förövrigt, Chernobyl jag tog ju din by med bara hälften av mina offtrupper och jag fick ingen motattack...

ibzz stolt medlem i =GFO=

Motattack,klart du inte fick,trodde inte att det skulle behövas?
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Jo ibizz jag var under uppbyggnad av trupper efter ha varit anfallen av några andra villket blev väldigt jobbig tid för mig :) dessutom måste man vara jädrigt desperat som tar in fiende spelare,eller? och nej själva "kriget" har hållit på 2 veckor drygt. Innan försökte vi diplomatiskt och snällt med en IAP villket inte fick för diplomaten sa att vi såg inte oss i framtiden som något att ha diplomatiskt med. Efter yttligare 24 timmar började hela GFO skicka en massa attacker runt över. Många är nya på detta spel och började lämna,sluta och bli inaktiva. Det är svårt och hitta lolijala spelare nu förtiden men det är ännu svårare och banka in nybörjare vad dom borde göra utan att dom upplever det själva. Och jag kan säga att stammen hade lite inaktiva innan men det var inget gentimot innan jag blev ledare. Då var runt 80% av alla medlemmar gula och resten av 20% var det 3% som läste forumet. Ni har ingen anning hur svårt sådant är.Att dra upp en stam som har 80% inaktivtet. Och ni kallar inte det krig för att det finns så många fegisar,men som nu ni har tagit in. Jag vill gärna se hur det blir när GFO blir attackerade av en större stam med större trupper?


ja det är derför man inte har akademier. men det fins en fördel med att fienden tar in en "väner" och det är att sofort man anfaler dom stort så flyr alla dom till en ny stam.
desutom blir man av med alla nubs och stamar med bara "ihärdiga" och aktiva medlermar kvar är oftast mycket betre... och om spelera som inte kör blir adlade. och om spelare som ändå skulle gå över till en annan överlägsen stam vid första skansen välger fienden... såna spelare är endå inte bra för alliasen och brukar kalsas flyktingar.
med tanke på antal tagna byar så ser det inte ut som ett krig och personliggen vet jag ingenting om situvationen så jag vet inte om det är svår eller inte man jag vet att det är inte så farligt om 90% av stamen ger upp judt vi det här kriget för dom skulel endå gort det desutom är de spelare som är kvar och aktiva antagligen mer värda en tio av dom andra

..hoppas ni överlever min stavning och inte tycker den här texsten är allt för förvirande
 

DeletedUser

Guest
Det är ett helvtes jobb,sen i början av en värld är det ju som svårast o hitta bra medlemmar som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Krig???

Vad snackar dom om Chernobyl är det krig?
Vem var det som börja med det fan jag har missat allt som vanligt, :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja det är derför man inte har akademier. men det fins en fördel med att fienden tar in en "väner" och det är att sofort man anfaler dom stort så flyr alla dom till en ny stam.
desutom blir man av med alla nubs och stamar med bara "ihärdiga" och aktiva medlermar kvar är oftast mycket betre... och om spelera som inte kör blir adlade. och om spelare som ändå skulle gå över till en annan överlägsen stam vid första skansen välger fienden... såna spelare är endå inte bra för alliasen och brukar kalsas flyktingar.
med tanke på antal tagna byar så ser det inte ut som ett krig och personliggen vet jag ingenting om situvationen så jag vet inte om det är svår eller inte man jag vet att det är inte så farligt om 90% av stamen ger upp judt vi det här kriget för dom skulel endå gort det desutom är de spelare som är kvar och aktiva antagligen mer värda en tio av dom andra

..hoppas ni överlever min stavning och inte tycker den här texsten är allt för förvirande

Om du kollar på statestiken så ser du att dads har tagit flera byar, men de har bara tagit barbarian byar. Medans vi har endast tagit deras byar...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: =GFO=
Players:

Side 2:
Tribes: DaDs
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php



Hahahahhaha. Vänta nu?!

Startade GFO krig med DaDs?
GFO har ju inte adlat en enda by! :confused:

Tror denna kan låsas..
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: =GFO=
Players:

Side 2:
Tribes: Aspera
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 165
Sida 2: 75
Skillnad: 90

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 3
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 410,519
Sida 2: 145,095
Skillnad: 265,424

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,549
Sida 2: 7,232
Skillnad: 70,317

image.php
 
Topp