Get, Tjekan VS SVIT

  • Trådstartare the swedish king
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Det handlar inte om feghet lilal du. "i krig och kärlek är allt tillåtet"
även om ja älskar TW, så går detta under krig;) och överraskning/oförberedda fiender är det bästa som finns^^
 

DeletedUser

Guest
Det brukar oftast vara en fördel med oförbereda fiender ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Men det är inte så proffersionelt att 2 stammar går emot oss
 

kaiti

New Member
Reaktionspoäng
0
Tydligen behövde ni inte en "krigsförklaring", utan klurade ut det här med kriget helt själva. Mycket duktigt, Sweddan. Puss på dig. <3
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle gissa att detta lilla krig kan bero på vissa...ehm...hur ska jag säga...inte missförstånd utan nått annat :S
Valiz hjääälp :confused:

EDIT: Nvm...tror jag :S
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle gissa att detta lilla krig kan bero på vissa...ehm...hur ska jag säga...inte missförstånd utan nått annat :S


Jag tror nog att de som är medlemar i SVIT vet anledningen till detta krig, åtminstode vet the swedisk king och hans diplomat detta. Kan ju berätta för er att det definitivt inte är ett missförstånd, i alla fall inte från vår sida ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej då, det sa jag inte att det var heller :p
Ska jag vara ärlig har jag ingen aning själv xD
 

DeletedUser

Guest
Det beror på en liten despyt om en by... Vi behövde bara en bra anledning vettu ;)
 

DeletedUser

Guest
Tjekan är väl nästan årets skämt eller? De vet inte ens var de har sina egna medlemmar... -.-'
 

DeletedUser

Guest
Tjekan är väl nästan årets skämt eller? De vet inte ens var de har sina egna medlemmar... -.-'

Nej, Tjekan är fullt alvar, om du kollar i rankingen så hittar du oss faktiskt uppe på top 20 både i V3 och V4.. Spelar du inte där så kan du ju kolla det via gäst-tillträdet ;)

Förövrigt har vi nog lite mer koll på våra medlemar än vad som går ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Då var det det jag trodde det handlade om
(Tror jag iaf :S)
 

DeletedUser

Guest
En by säger du? Du mena happy antons by som döda hela min vänns trupper, Och sen när vi skulle ge tillbaka byn cart det trubbel. Inte från våran sida, Utan från tjekans.
 

DeletedUser

Guest
En by säger du? Du mena happy antons by som döda hela min vänns trupper, Och sen när vi skulle ge tillbaka byn cart det trubbel. Inte från våran sida, Utan från tjekans.

Antar att du inte pratar om Gocart nu utan att det skulle stå "vart" inte "cart"..

Men hursomhelst, det var inte något trubbel från våran sida, vi gjorde vår del av det hela, ni gjorde inte eran.

Ta detta IGM med mig.
 

DeletedUser

Guest
Anfallare: xxx
By: xxx

Kvantitet: 0 100 100 0 5 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 100 100 0 5 0 0 0 0 0 0 0


Anfallare: xxx
By: xxx

Kvantitet: 190 999 185 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 190 999 185 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Anfallare: xxx
By: xxx

Kvantitet: 100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

SVIT anfaller hawt.
 
Topp