Get, Tjekan VS SVIT

  • Trådstartare the swedish king
  • Start datum

DeletedUser

Guest
HAHA xD.. Ska jag säga sanningen, Vissa hade trupper dom ville bli av med för att göra plats för annat. Nu vet du :)
 

DeletedUser

Guest
Antar att du inte pratar om Gocart nu utan att det skulle stå "vart" inte "cart"..

Men hursomhelst, det var inte något trubbel från våran sida, vi gjorde vår del av det hela, ni gjorde inte eran.

Ta detta IGM med mig.

Gjorde vi inte det,? Jag skrev flera mail till er, men inget svar, Så då vet jag inte. Lite svårt då, Sen gjorde vi våran del med,
 

Vale

Member
Reaktionspoäng
0
Att i det här tidiga skedet ha så ont om plats att man vill skicka 1000 svärd till bödeln är gooliiigt. :D
 

DeletedUser

Guest
Nej, Tjekan är fullt alvar, om du kollar i rankingen så hittar du oss faktiskt uppe på top 20 både i V3 och V4.. Spelar du inte där så kan du ju kolla det via gäst-tillträdet ;)

Förövrigt har vi nog lite mer koll på våra medlemar än vad som går ut ;)

Jag menade fullt allvar. Ni vet inte vart ni har era medlemmar. Det kan eran diplomat intyga åtminstone....

"fredgo på 01.06. kl 19:28
som jag skrev, hur är dina tankar kring o adla spelare i tjekan. Något som vi tar som en krigshandling vilket då betyder att vi kommer ge oss på er"

"fredgo på 01.06. kl 19:34
har iof inte kollat er placering på kartan :) haha..

han borde inte varit med här fr början ens.. :)"


Han verkade inte vara medveten om vart den medlem vi snackade om låg.
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Jag menade fullt allvar. Ni vet inte vart ni har era medlemmar. Det kan eran diplomat intyga åtminstone....

"fredgo på 01.06. kl 19:28
som jag skrev, hur är dina tankar kring o adla spelare i tjekan. Något som vi tar som en krigshandling vilket då betyder att vi kommer ge oss på er"

"fredgo på 01.06. kl 19:34
har iof inte kollat er placering på kartan :) haha..

han borde inte varit med här fr början ens.. :)"


Han verkade inte vara medveten om vart den medlem vi snackade om låg.

En spelare som anfaller med lika delar spjut, svärd och bågar kanske inte ska uttala sig i forumstrådar som har med strid att göra?

Hitintills har det räckt med ett trevligt mail för att små stridigheter mellan spelare ska få ett slut. Dock är jag ingen rekryterare utan mer av en problemlösare.

Tror du det kommer gå lika bra för dig i denna värld som i V2 och V3? Förmodligen då kaxiga spelare som du brukar bli bortadlade så småningom.

//fredgo
 

DeletedUser

Guest
Som tidigare sagt, tjekan och getarna kommer inte att vara ensamma, har ni listat ut vilka mer som anser att svit ska bort?
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
En by säger du? Du mena happy antons by som döda hela min vänns trupper, Och sen när vi skulle ge tillbaka byn cart det trubbel. Inte från våran sida, Utan från tjekans.

Anledningen till att ni påbörjade adling av denna spelare var för att hans trupper dog vid farmningsförsöket på er. Efter löfte från er att avsluta adlingen så uteblev assisten då den skulle bli överflödig. Dock avbröts inte adlingen.

Jag har flera brev från dig där du skriver att du tycker spelaren ifråga som skulle släppa ifrån sig byn betedde sig dåligt. Svitaren anfaller nästan ett dygn efter rensningen med knapra trupper och blir sur för att byn ej är rensad. Han scouta inte ens byn utan räknade med att vi skulle skicka trupper 24/7 och hålla den rensad. Känns snarare som att han gjorde ett dåligt försök för att få en anledning till att behålla byn som adlades dagen innan.

//fredgo, Tjekan
 
Topp