"Gaming community?"

DeletedUser

Guest
Hej där!

Söker i nuläget en störtskön grupp som man kan lira detta beroendeframkallande spel med världarna igenom. Aldrig fel med lite nya vänner ;)

Svettas, kriga, skratta och förhoppningsvis vinna tillsammans är våra mål, första gången det gäller är på V20 :)

Så, söker som sagt ett par goa lirare som man kan lira med världarna igenom och lära känna ;) Finns intresse så kontakta mig här på forumet med PM eller adda mig på skypen där jag heter funkymuffin3. Men glöm inte att kraven är höga.

Ser gärna spelare från V9, men självklart är spelare ifrån alla möjliga världar välkomna att ansöka :)

Hoppas det finns några spelsugna ;)

Tack!
 
Senast redigerad av en moderator:

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Hej där!

Söker i nuläget en störtskön grupp som man kan lira detta beroendeframkallande spel med världarna igenom. Aldrig fel med lite nya vänner ;)

Svettas, kriga, skratta och förhoppningsvis vinna tillsammans är våra mål, första gången det gäller är på V20 :)

Så, söker som sagt ett par goa lirare som man kan lira med världarna igenom och lära känna ;) Finns intresse så kontakta mig här på forumet med PM eller adda mig på skypen där jag heter funkymuffin3. Men glöm inte att kraven är höga.

Ser gärna spelare från V9, men självklart är spelare ifrån alla möjliga världar välkomna att ansöka :)

Hoppas det finns några spelsugna ;)

Tack!

:( jag svettas inte när jag spelar:( Och vinna kan jag inte för jag kör 100% no preeeem


PS, snälla ta bort de nya PP funktionerna!
 

Drayn Dwarf

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att du tar initiativ :) kanske lite fel forum? Men så länge det är bra inställningar på v20 så vist jag e på! (inga "köp för att vinna").
 

DeletedUser

Guest
Kul att du tar initiativ :) kanske lite fel forum? Men så länge det är bra inställningar på v20 så vist jag e på! (inga "köp för att vinna").

Då det är en fråga till "allmänheten" så tyckte jag den passade in bra här, men kan vara fel, ja ;)


Börjar bli bra med spelare i gruppen så passa på de som fortfarande är intresserade, finns fortfarande ett antal platser kvar :)

Spelare som blivit uttagna kontaktas när världen börjar närma sig :)
 
Topp