Galleri eller ja vad man ska säga..! (vogue)

GunillaPersson

New Member
Reaktionspoäng
0
gunillapersson är en i svenska hollywood fruar. erika persson är hennes dotter som är rätt kass som gunilla puschar fram rätt brutalt.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag är ju en hård jävel så släng in en sten någonstans. grr

Mitt namn får gärna vara med samt namnet RapiDoodle då det är enda aktiva jag kör atm.
 

DeletedUser

Guest
Första för kvällen klar! :awsm:

2myte2e.png


Börjar direkt på nästa! :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Halloj igen!


Sorry Gunilla att du ver tvugen att vänta längre än jag skrev, hade lite saker IRL.
Men nu är den klar! :sneaky:

2csfb4k.png


Något som behöver ändras?


//Dr
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
du gör riktigt schyssta signs :) kör du med photoshop? sj gör jag bara mina i pixlr.com/editor.

Keep up the good work ;)
Mvh
Start
 

DeletedUser

Guest
Shit tackar! Jag blir så glad när folk uppskattar vad man gör ! :D
Nä faktiskt så använder jag Gimp, började med det för det var gratis innan jag kunde något om internetpirater! :sneaky: Jag har inte orkat byta till ps för jag har tyckt att det har funkat bra och inte orkat lära mig ps. Men man kanske skulle testa att "låna" ps bara för att testa! ;)
 

FejkNicket

New Member
Reaktionspoäng
0
Shit tackar! Jag blir så glad när folk uppskattar vad man gör ! :D
Nä faktiskt så använder jag Gimp, började med det för det var gratis innan jag kunde något om internetpirater! :sneaky: Jag har inte orkat byta till ps för jag har tyckt att det har funkat bra och inte orkat lära mig ps. Men man kanske skulle testa att "låna" ps bara för att testa! ;)


man kan testa PS i 30 dagar grattis:)
 

DeletedUser

Guest
Jäklar det hade jag ingen aning om! Kanske måste testa! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Tjo!

Det är ingen zombie det är en silhuett(stavning (a)) på en vanlig person. Men kan se vad jag kan hitta på istället!
 

DeletedUser

Guest
Tjo!

Vogue här under annat nick, glömde passet till vogue accet. :(
Började lira för ca 2 veckor sedan och insåg shit jag behöver prem.
Jag som i princip har kunnat försörja mig på sign makeri förut!
Kan ju inte börja betala nu!! :awsm:
Men nu när jag har börjat lira igen så ska jag nog slå upp affären igen! ( om nån är intresserad förstås! )
Har inte kvar så många av mina gamla signs så denna får räcka till exempel!

fdg8lx.png


Hör av er om ni vill ha nån bild gjord ! ;)


Hare!

Välkommen tbx bro :)
 

DeletedUser

Guest
Först tog jag bort den, tycker det blir lita tomt.. lr vad säger du?

ruqia8.png


Satte in något annan abstrakt för att fylla ut tyckte det blev ganska bra faktiskt!

2s7h0f8.jpg



//Dr
 

DeletedUser

Guest
Tja, du för väldigt snygga signs;) Om du gör en signatur med flashig text och en snygg tjej på så ger jag dig 200 prem:)



Mvh.

Johan.
 

DeletedUser

Guest
Tja, du för väldigt snygga signs;) Om du gör en signatur med flashig text och en snygg tjej på så ger jag dig 200 prem:)



Mvh.

Johan.

Tjena mannen!
Har varit borta lite grann nu under jul/nyår så ligger lite efter men siktar på att den ska vara klar innan veckoslutet! :sneaky: ;)

//Dr
 
Topp