G/W vs Sebb90

DeletedUser

Guest
G/W har bedrivigt krig mot mig i snart en vecka tror jag..

Med tanke på att Jag har runt 180.000 poäng och stammen G/W har några miljoner så är resultatet från min sida förvånandsvärt bra!

Resultatet hittills är en by vunnen och en förlorad :p
Samt att min Ob-deff gått från rank 700 till en stabil 26:e plats, på 1,06 miljoner dödade trupper.

Till min motståndare G/W säger jag bara lycka till med era ströanfall över halva kontinenten.. Och för all del fejka inte attackerna med spjut, Man ser direkt om det är riktig eller fejk. ;)

//Sebb90
 

DeletedUser

Guest
känns inte så troligt att dom "bedriver krig" mot dig tbh , kanske ett par spelare i stammen som kör på?

Men om det nu mot förmodan är så att dom har en egen
krigs tråd och planerade offensiver från hela stammen mot dig och du står imot , bra jobbat.

Mvh JJ
 

DeletedUser

Guest
hehe nä det är inte hela stammen som anfaller... men har hört att man ska bort från servern så snabbt som möjligt =)
Tycker G/W ska förklara sig lite.. :p
 

DeletedUser

Guest
Men det är ett 10tal från stammen som skickar attacker, vilket fortfarande är ganska många med tanke på vilka spelare det är..
T.ex krall
 

DeletedUser

Guest
Men det är ett 10tal från stammen som skickar attacker, vilket fortfarande är ganska många med tanke på vilka spelare det är..
T.ex krall

Jajaj, whuää, whuää. Sluta skryta nu, klart de vill ha bort dig, du var ju den första som såg möjligheterna som fanns, bara du konverterade till Horden. Du är därmed ett hot, då du ju kan inspirera folk till att lämna :cool:
 

DeletedUser

Guest
Måste ju ha något kul en fredagkväll, mr farmer master =)
 

DeletedUser

Guest
De måste ju statuera exempel, visa att den som vågar lämna den sjunkande potatispråmen blir skjuten av resten av besättningen... eller rättare sagt de försöker men siktar illa med slangbellorna ;)
 

DeletedUser

Guest
De måste ju statuera exempel, visa att den som vågar lämna den sjunkande potatispråmen blir skjuten av resten av besättningen... eller rättare sagt de försöker men siktar illa med slangbellorna ;)

Sant =)
Men att göra en etnisk rensning e väl lite att ta i :p
 

DeletedUser

Guest
G/W har bedrivigt krig mot mig i snart en vecka tror jag..

Med tanke på att Jag har runt 180.000 poäng och stammen G/W har några miljoner så är resultatet från min sida förvånandsvärt bra!

Resultatet hittills är en by vunnen och en förlorad :p
Samt att min Ob-deff gått från rank 700 till en stabil 26:e plats, på 1,06 miljoner dödade trupper.

Till min motståndare G/W säger jag bara lycka till med era ströanfall över halva kontinenten.. Och för all del fejka inte attackerna med spjut, Man ser direkt om det är riktig eller fejk. ;)

//Sebb90

Hmm du skryter som tusan.
men jag har hört att det bara är ca 5 spelare mot dig.

jag har ochså hört att du bett horden om asistans för att du va för losig för att kuna försvara dig på egen hand.

har hört att du bett så gått som var enda vän till dig att asistera dig för att du ej kunde klara anfalet på egen hand.

har ju hört att visa av dina byar hade ca 30000 truper i sig.

så när man ber ca 30 spelare om hjälp är det mel ej så undlingt att man kan klara sig mot kanse 4 spelare eller vad det nu är.

du skryter som tusan men utan asistans skulle du nog varit ganska så död.

vem som hälst klarar sig bra om man får assistans från andra spelare
 

DeletedUser

Guest
Hej fredrik Du verkar ha hööört väldigt mycket haha =)
Jag antar att du är med i G/W för det första.. :D
Och för det andra.. Jag är med i en stam, i en stam så stöttar man varandra, e det något fel med att jag ber om assistans?
Det är ju fortfarande under godkänt från G/W att ta en by!!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
tycker nu att tråden blev kass , den började med att en man stod ensam mot en hel stam. Men nu verkar det jue inte som det nå mer , därav jag tyckte at tråden blev kass. Tar mig en ny grogg o letar efter en bättre tråd.
 

DeletedUser

Guest
Det förra meddelande av mig behövde raderas..

Gillar när folk kämpar på själva, fortsätt så :)
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Hmm du skryter som tusan.
men jag har hört att det bara är ca 5 spelare mot dig.

jag har ochså hört att du bett horden om asistans för att du va för losig för att kuna försvara dig på egen hand.

har hört att du bett så gått som var enda vän till dig att asistera dig för att du ej kunde klara anfalet på egen hand.

har ju hört att visa av dina byar hade ca 30000 truper i sig.

så när man ber ca 30 spelare om hjälp är det mel ej så undlingt att man kan klara sig mot kanse 4 spelare eller vad det nu är.

du skryter som tusan men utan asistans skulle du nog varit ganska så död.

vem som hälst klarar sig bra om man får assistans från andra spelare


får jag fråga var dui har hört, hört och hört allt der? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Noob

Om ni vill veta varför han kan så mycket om vår stam (G/W) så är det för att räkan har en liten spion som säger allt om vår stam.

Kan säga att vi var ungefär 11 spelare som gick på honom och inte hela stammen. Det konstiga är att när vi ränsade hans byar så blev de efter 20 minuter maxade de hade typ 8K Spjut 8K Svärd och 1000 TK.

Fattar inte hur man kan vara så barnslig så man står och ljugger och skrytter om saker som han knappt vet något om.
 

DeletedUser

Guest
Om ni vill veta varför han kan så mycket om vår stam (G/W) så är det för att räkan har en liten spion som säger allt om vår stam.

Kan säga att vi var ungefär 11 spelare som gick på honom och inte hela stammen. Det konstiga är att när vi ränsade hans byar så blev de efter 20 minuter maxade de hade typ 8K Spjut 8K Svärd och 1000 TK.

Fattar inte hur man kan vara så barnslig så man står och ljugger och skrytter om saker som han knappt vet något om.


För det första så ligger dom som deffade mina byar ca 3-4 timmar bort med deff...
Olika beroende på vilken by det handlade om (detta tyder på dålig planering av G/W om man ska ta byar med ca 4 timmars mellanrum mellan rens och adelståg)
Sedan var det ingen som spionerade åt mig när ni attackerade mig... det är den senaste veckan en kille vars namn jag förstås inte tänker nämna, kände att G/Ws ledning behandlat honom fel och blev sur.
Mycket på grund av dig noblerna! :D Har man taskig attityd så e det svår att få vänner..

Men nog om dig :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För det första så ligger dom som deffade mina byar ca 3-4 timmar bort med deff...
Olika beroende på vilken by det handlade om (detta tyder på dålig planering av G/W om man ska ta byar med ca 4 timmars mellanrum mellan rens och adelståg)
Sedan var det ingen som spionerade åt mig när ni attackerade mig... det är den senaste veckan en kille vars namn jag förstås inte tänker nämna, kände att G/Ws ledning behandlat honom fel och blev sur.
Mycket på grund av dig noblerna! :D Har man taskig attityd så e det svår att få vänner..

Men nog om dig:************** :D

Jo det är sant. Tycker dock att det där sista var lite väl onödigt. Att hänga ut någon så där tycker jag är lite väl taskigt. Hoppas du tar bort mail-adressen
 

DeletedUser

Guest
Håller med Farmer.. På vilket sätt är det relevant att lägga ut hans msn?:S
 

DeletedUser

Guest
Håller med Farmaren och B3ngt där... ägaren verkar f.ö vara något osällskaplig. jag addade honom på MSN och blev blockad efter att ha blivit tillfrågad vilken stam jag tillhörde :(
 
Topp