G/W vs. Epic

DeletedUser

Guest
Högt ärade spelare av tribalwars!
Jag skriver till er för att deklarera vad G/W är för någon stam. Denna stam ligger nu i krig med cirka 4 mindre stammar som inte är med på top 20 och inte ens då verkar dom klara något.

Samtidigt som detta krig skrev dom på forumet att dom ska gå i krig emot Epic. Då jag skrev att det inte vore så smart och att vi om inte annat borde klara av våra "små-krig" först. Bara för er blev jag kickad, man får inte ha en åsikt i den stammen..

Därför vill jag göra Epic beredda på att dom har tänkt anfalla er och vill även visa hur dålig sammanhållning dom har när man inte får prata där ens

// Dott
 

DeletedUser

Guest
Hah, varför just Epic? Verkar ligga ett stort hinder i vägen där :cool:
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, vad är detta? Om de vill ha en utmaning väljer de en stam som innebär: 1 mot 1 läge... Där får de chansen till: upp till bevis.

krigsförklaring mot epic... Dra mig.
 

DeletedUser

Guest
G/W tänkte alltså försöka "gama" på en stam som ligger flera dagar bort med adel? Finns det inget närmare mål som passar... :rolleyes:
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
Vill de kriga så får de väll de.... men det blir nog inte så många byar adlade med det avståndet.

De borde verkligen hitta ett bättre mål.
:eek:
 

DeletedUser

Guest
jaha ;)
v3 har jag aldrig spelat på, så är inte insatt där alls :p
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Jag har fått uppgifter om att Dott har sagt detta utan tillåtelse och att det inte alls är någon krig planerat.
 

DeletedUser

Guest
Jag har fått uppgifter om att Dott har sagt detta utan tillåtelse och att det inte alls är någon krig planerat.

Mjo, får också känslan av att han inte bad om tillåtelse innan han gick ut med detta... :rolleyes:

Om de krigar vet jag dock ingenting om, utom det som sagts här. G/W kanske siktar på andra stammar.
 

DeletedUser

Guest
Hehe vore kul att veta, eftersom dom bedriver krig mot mig för stunden...:)
 
Topp