[G] vs E-K

DeletedUser

Guest
Inga imponerande siffror när man sätter saker å ting i proportion, men nog för att de svider i E-K plånboken att hålla sig kvar i konflikten
 

DeletedUser

Guest
Tror nog det behövs en liten historia på det här för att göra det lite intressantare, jag trodde tydligen att alla visste allt om kriget redan i förväg :p


När TOSM gick i krig med oss hade tydligen E-K lovat att hjälpa de. Men nästan den ända som gjorde något var deras ledare eddieace som tog ca 10 byar bakom ryggen på oss.
När TOSM är besegrade, säger vi till eddieace att ge tillbaka byarna för annars startar vi krig med E-K också. Anledningen till att vi inte startar krig direkt är att vi behöver återhämta oss efter TOSM och därför ger vi de en chans då vi vet att de har varit skikliga i tidigare krig.
Eddieace vägrar ge oss byarna och vi startar krig. Vi förbereder oss på en hård kamp, men med E-Ks inställning "försvara tills de tröttnar" så blir det en bagis.
Och nu är hela E-K skitsura på eddieace och stamen faller sönder.


Så för er som håller på E-K kan jag tyvärr säga att det inte finns mycket till hopp :p
 

DeletedUser

Guest
Håller inte på nån av er...
E-K (enligt mig) höll inte sitt ord, när dom sa att dom skulle hjälpa till i kriget.
Så TOSM stod helt ensamma (inte för att vi gjorde ett dåligt jobb)...
Härlig fajt däremot :p
Men jag är en tävlingsmänniska, och hatar allt och alla som gör att jag förlorar.. dvs. [G] familjen, även om jag har lite mer personliga argumentationer med några få speciella i [G] som tror dom äger hela spelet osv.
 

DeletedUser

Guest
nejjj skulle exack skicka attacker på E-K så kom BFH och anfalde mig. :mad:
varför. hoppas han inte seljer mina byar på en loppmarknad men jag ska inte ge mig utan kamp du







hjälp spring för livet
 

DeletedUser

Guest
nejjj skulle exack skicka attacker på E-K så kom BFH och anfalde mig. :mad:
varför. hoppas han inte seljer mina byar på en loppmarknad men jag ska inte ge mig utan kamp du hjälp spring för livet

Den som ger sig in i leken får leken tåla!

kollade lite på dina byar, ser fina ut och jag tror jag tar 2-3 st av dom, nothing personal! just buisness;)
 

DeletedUser

Guest
el lite små rolig rapport av en rensning på en by en E-K spelare :p



Ämne sibitski attackerar XXX
Skickat 01 09 08 22:21
Anfallaren har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)

6.6%
Moral: 100%

Anfallare: sibitski
By: XXX

Kvantitet: 0 0 XXX 0 0 XXX 0 0 XXX 0 0 0
Förluster: 0 0 XXX 0 0 XXX 0 0 XXX 0 0 0


Försvarare: XXX
By: XXX

Kvantitet: 0 0 0 0 87 1998 0 0 0 0 0 14
Förluster: 0 0 0 0 87 1998 0 0 0 0 0 14



Byte: 55.900 34.753 2.657 93310/93310
Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 10


--------------------------------------------------------------------------------
Publicera denna rapport
 

DeletedUser

Guest
Stackars E-K, men rätt åt Eddie. Tänkte precis hoppa över till [G] och då gör han krig med dem. Så det blev lite krångligt :p Men nu är jag här och att lämna dom var det bästa som hänt mig i TW :p
 
Topp