Frihandel igen...

DeletedUser

Guest
"Är det bara jag som tycker att frihandeln borde aktiveras ganska omgående?
Har trots allt gått en vecka in på världen nu...eller så kanske vi kunde få ett datum/tid när den aktiveras??"
Citat Bush

Så vart ska dessa frågor ställas?
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
GaleT nog passar ju fliken "Diskussion" förvånansvärt bra. Trodde ni var vassa lirare, men forum kan ju vara avancerade. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det ju också så att frågan i sig specificerad till High Performance, så vad är då felet att skriva det här. Man skulle kunna lägga frågan på forumsfliken "Frågor" samt här. Resterande forumsflikar som finns passar enligt mig väldigt dåligt.

För det är definitvt ingen diskussionsfråga, admins har antagligen ett fastställt datum. Eller så är det dessa förbannade tyskar :) Eller så vill Twille helt enkelt att vi ska skicka in en supportbegäran.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker beskrivningen "Diskussioner som rör spelet hålls här." passar rätt bra in på den här tråden. Kanske ingen långlivad diskussion, men likväl en sådan, speciellt då det argumenteras för frihandelns införande.

"För det är definitvt ingen diskussionsfråga, admins har antagligen ett fastställt datum. Eller..."

LOL
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Så har det varit på alla världar jag spelat. Ett fastställt datum för frihandeln att öppnas, då har det varit en inställning. Inte en fråga som man diskuterar och då bestämmer en admin om den ska öppnas för att frågan kommer på tal. Nej det är jag helt säker på, kan dock bara annorlunda på High Performance men tvivlar starkt.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Du diskuterar den ju nu? Bushdoctor argumenterade ju för en öppning av frihandel?

Eftersom du inte verkar vilja resonera kan du ju rakt av skicka en supportbegäran, eller varför inte ett privat meddelande till Twilight. Just nu säger du ju bara emot dig själv i varje inlägg och mening utan att lyssna på rim och reson.
 

DeletedUser

Guest
Nej jag diskuterar inte om den ska öppnas nu, det är du som tar upp diskussionen att denna tråd inte hör hemma här. Medans ta säger tvärtom. Två helt olika saker, jag läser dina poster från start till slut. Jag har inte läst den första meningen och sedan chansat på vad du sedan tänker skriva.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Ehm.

Du startade tråden.

Du frågade vart frågan hör hemma.

Inte jag.

Vem är ta?

Jag har inte skrivit om hur du tolkar mina poster.

Jag skrev att du inte lyssnar.

Ditt senaste inlägg gör inte sken om annat heller.
 

DeletedUser

Guest
Lite trött här ingen sömn inatt stryk meningen med "ta"

Japp, sen sa jag bara att jag inte tyckte den passade in i diskussion som du kom med förslag på?

Jag har inte skrivit om hur du tolkar mina poster.

Jag skrev att du inte lyssnar

Jag menade med mitt inlägg att jag visst lyssnar(läser) vad du skriver, så där blev det ett klart missförstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Denna fråga ska tas upp i "frågor" eller "diskussion". Låser denna och hänvisar er dit.

Mvh, Twilight
 
Topp