Frieri Till Haniana!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
okej, eftersom du är flicka vill du har stora fina frierier=)

Du kära, du vackra, du fantastiska Lady Hanni!
Första dagen jag såg dig var jag för evigt förlorad till dig, när jag såg dig gå förbi mig.
Många äro de dagar där jag kämpade för din uppmärksamhet, långa de enviger jag fick utkämpa för att hålla tillbaka alla andra beunderare från dig, ty du är den perfekta kvinnan, som alla män lockas till.
Många äro de kvällar då jag uppvaktade dig, såg in i dina klarblå ögon, drunka i dom djupa sjöar dom utgör, och smälta från den värme som dom utstrålar, som din kärlek till mig ger.
Länge upptogs mina drömmar endast av dig, drömmar där jag förlorades i dina ögon, drömmar där endast vi två var tillsammans, när vi stod varandra nära och jag rörde vid din fullkommliga kropp, min hand rörde sig längs med dina kurvor, över din sidenklänning...
Men dagen då du äntligen var min, dagen då våra läppar för första gången möttes, är en dag då lyckan var fullkommlig. Som en våg av värme som kom från din fylliga läppar sveptes jag med in i ett rus där jag knappt minns. Kyssen varade endast ett ögonblick, men det var ett evighetslångt ögonblick
För en kyss från en fullkomlig kvinna som dig...
För inte den djupaste tjärn har den klablåhet som din ögon ger, inte det djupaste universum har samma djup eller mysterie, inget siden kan tävla mot ditt vackra hår som böljer över dina axlar och vackert ramar in ditt ansikte. Där din höknäsa rör sig ut från den vackert formade pannan, ned till dina fylliga rosenläppar, omgärdade av dina vackra kinder och avslutas i din fina haka.
Mitt hjärta tillhör dig, du som får soluppgången att verka blek, som får rosornas doft att verka svag, med en röst som kunde få fåglar att bli svartsjuka, en visdom som är stor, och en kärlek som är fantastisk.

Mitt ljus, min kärlek, min Haniana, vill du gifta dig med mig?
 

DeletedUser

Guest
Hahahahhaahhahahhahaha du får en 10a för frieriförsök, men ribban är lite väl högt uppsatt för dig?
 

DeletedUser

Guest
Asså, jag vet inte vad jag ska säga.

Hur många tjejer faller du för i veckan, grabben?
 

DeletedUser

Guest
Det var värre i forumet i gamla IL i v3 XD...

Jag tror Kaiti var den första som drabbades^^
 

DeletedUser

Guest
vänta lite nu, ja e lite sen nu när det är sommarlov... finns det en ny sjuk kille här? xD
 

DeletedUser

Guest
..........Sluta........
..........Med..........
..........Dessa........
..........Trådar.......
..........?..............
 

DeletedUser

Guest
hahahaha underbart, länge sedan jag fick ett sånt här gott skratt det tackar jag för :)

är du seriös kanske du ska testa lite mer personliga sätt att förmedla dina känslor på? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur många jolt fick du dricka för att komma på hela texten ? :)
 

DeletedUser

Guest
inga faktiskt:) jag är såduktig att jag klarar av sådant när jag är fullt normal:p
 

DeletedUser

Guest
Jag är återigen mycket smickrad Lord Temon, men liksom förra gången så tackar jag nej =)
 

DeletedUser

Guest
*asg* hahahahaahahhaha känn dej dissad ^^

Hahahahaha äntligen fick man nånting att skratta åt idag.. hahahahahahahahahahahahahhha
 

DeletedUser

Guest
men kära lady Haninana, du vet itne vad du säger!

*smyger mig in i din herrgård under natten och kidnappar dog och tar dig till mitt slott, där jag binder fastr dig i en säng så att du inte springer någonstans.*

*förbereder giftermål*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp