Fredag 21.00 Speed Uppstart

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu när jag återfått mina rättigheter efter Skandiwar är det dags att återigen sparka upp speeden igen på .se!

Ni har längtat, ni har trånat, och nu äntligen är speeden tillbaka i Sverige!

Vi startar igång redan ikväll med en klassisk vanlig runda som varar från 21.00 fram tills 17.00 imorgon, lördag. Därefter kommer rundorna att köras så ofta som möjligt.

Jag vill bara ta tiden att säga några ord nu när jag fångat uppmärksamheten, och det är hurvida folk gnäller och tjatar på att få speed.

Jag lever med filosofin att så ofta som möjligt tänka två ggr innan jag väljer att göra någonting som förändrar motpartens humör till det negativa. Det vill säga bidra med dålig energi på något sätt. Det betyder även att jag som admin försöker bemöta er så neutralt som möjligt på forumet eller i supporten där jag jobbar som admin.
Vilket fall som helst, utanför tribalwars är jag inte admin. Utanför tribalwars är inte heller Gaffel cm eller liknande. Det betyder att ifall spelare kontaktar oss på skype, på facebook, på msn, på telefon eller liknande för att gnälla på speeden kommer inte hjälpa. Där utanför är vi bara vanliga personer och kommer inte att sätta oss in i en adminroll. Vi är inte skyldiga till det, och vi kommer heller inte göra det.

Med andra ord är det lönlöst och slöseri med tid att tjata på oss utanför tribalwars gränser (egentligen onödigt innanför med), det är bara slöseri med tid och kommer inte bidra till den effekt ni önskar med ert beteende. Cause and effekt, det ni eftersträvar ( i detta fall en speed) kommer inte att tillfredsställas genom det valda beteendet = Slöseri med tid. Istället ber jag er ta er den lilla tid till att tänka två ggr innan ni väljer att gnälla öppet. Hade jag kunnat lägga upp en speed tidigare än idag, så Hade jag lagt upp en speed tidigare än idag. Idag fick jag mina rättigheter (för typ 20 minuter sedan) och nu finns det en speed uppe som jag jobbar på med inställningar. Allt tjat fram tills denna dagen på mig tex, har med andra ord varit till det negativa enbart. Det enda som händer är att ni kanske lyckas försämra mitt goda humör den dagen om ni är tillräckligt påstridiga, inget annat.

Nog om detta nu, Jag hoppas och tror att om ni spelare läser texten så kanske ni inte ser lika stor anledning till att tjata och kontakta oss på så många medel som möjligt. Speedarna kommer ändå till slut, om vi kan.

Lått oss nu se fram emot ett fint speedår 2011! Jag har många idéer om roliga speedar och tävlingar som kommer komma upp.

Vem blir speedaren 2011? Kommer någon att stå ut ifrån mängden? Blir det ny speedstammar? Nya profiler? Kommer någon få chansen att utmana mig i en rafflande 1v1?

Den som speedar får se!!
MVh Abel
 

DeletedUser

Guest
Det var det inte, det var ett uppmuntrande svar till att unkas tänkte ut ett svar på frågan =)

Men nog om detta nu så det inte blir off topic. Vilka ska spela, tankar om speeden? Go go go
 

DeletedUser

Guest
Ja, om det finns en gratisplats till mig så blir det väl första ggn det blir speed för mig.
 

Klunsen

Member
Reaktionspoäng
0
Klart man ska spela ;)
Men har en fråga, kommer man kunna skapa en stam? Isåfall hur många medlemmar?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Hoppas det inte är 7.0 versionen på speed....
Går inte riktigt lika fort att klicka runt då.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp