Fredag 21.00 Speed Uppstart

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu när jag återfått mina rättigheter efter Skandiwar är det dags att återigen sparka upp speeden igen på .se!

Ni har längtat, ni har trånat, och nu äntligen är speeden tillbaka i Sverige!

Vi startar igång redan ikväll med en klassisk vanlig runda som varar från 21.00 fram tills 17.00 imorgon, lördag. Därefter kommer rundorna att köras så ofta som möjligt.

Jag vill bara ta tiden att säga några ord nu när jag fångat uppmärksamheten, och det är hurvida folk gnäller och tjatar på att få speed.

Jag lever med filosofin att så ofta som möjligt tänka två ggr innan jag väljer att göra någonting som förändrar motpartens humör till det negativa. Det vill säga bidra med dålig energi på något sätt. Det betyder även att jag som admin försöker bemöta er så neutralt som möjligt på forumet eller i supporten där jag jobbar som admin.
Vilket fall som helst, utanför tribalwars är jag inte admin. Utanför tribalwars är inte heller Gaffel cm eller liknande. Det betyder att ifall spelare kontaktar oss på skype, på facebook, på msn, på telefon eller liknande för att gnälla på speeden kommer inte hjälpa. Där utanför är vi bara vanliga personer och kommer inte att sätta oss in i en adminroll. Vi är inte skyldiga till det, och vi kommer heller inte göra det.