Fred i HP- (Classic)

DeletedUser

Guest
Lulz ^^

men lilla fågel där ta inte skit :p stå upp mot gaffarna! slå dom på käften haha

inget illa menat gaf :p men gillar inte mesande RAKT PÅ SAK SKA DET VARA!
 

DeletedUser

Guest
Ja om jag fattat detta så har blue bird kommit i bråk med någon som sedan gömmer sig bakom sina vänner ta upp kampen :) smäll till den lille j*vlen låt h*n inte fly nu när är så att ni har anfallit varandra :D

skulle aldrig backat :p
 

DeletedUser

Guest
Ja om jag fattat detta så har blue bird kommit i bråk med någon som sedan gömmer sig bakom sina vänner ta upp kampen :) smäll till den lille j*vlen låt h*n inte fly nu när är så att ni har anfallit varandra :D

skulle aldrig backat :p

Ååååh lille Jacoby, trodde du menade mig.

Ja, hela TROSA vill ta han men han har ju "lille" Merlatin som backar upp hans röv. Annars hade flera i TROSA adlat han på stört.
 

DeletedUser

Guest
ja då ere din stam som ska göra uppro ^^

AHha, mmm eller hur. Då t.o.m ***... är rädd för han så tror jag inte att några spealre som är mindre än mig kan stå emot han. Fast jag kan ju inte heller hans spelarstrategi...än.
 

DeletedUser

Guest
bästa sättet att få reda på en sådan sak e det att adla 1 by XD
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Sokar, jag hade adlat upp dig över en natt för om det inte vart för dina pa´s som jag respekterar väldigt mycket du kan sluta snacka om att gömma sig bakom. Och sluta whina gå på han eller håll käft.
 
Reaktionspoäng
0
Så kan du som representant för TROSA kanske hålla detta ingame tycker jag. Att spy galla över en spelare på externa är riktigt dåligt tycker jag :(
 

DeletedUser

Guest
inte om de e jeg jag gilalr att bråka :D

men sant! det frettan säger respentanterna för stammarna ska inte gå för långt :p
 

DeletedUser

Guest
Så kan du som representant för TROSA kanske hålla detta ingame tycker jag. Att spy galla över en spelare på externa är riktigt dåligt tycker jag :(

Jag representerar inte TROSA. Det gör någon annan (**********) i stammen.

inte om de e jeg jag gilalr att bråka :D

men sant! det frettan säger respentanterna för stammarna ska inte gå för långt :p

Jag gillar också att bråkas, och retas men får inte för Lakozz :(
 
Topp