Från Nova till er alla.

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag har tyvärr fått lägga ner allt som har med TW att göra och det p.g.a av att jag har blivit sjuk.
Men vill ändå säga tack och farväl. Kommer nog inte att kunna slita mig från TW till 100% utan kommer att kika in ibland. Kanske det blir en och annan kommentar.

Vill tacka alla som spelar på V1 för en rolig tid som er moderator. Har fått både ris och ros. Men jag har ansett att jag har haft en rolig tid och även fått lära känna många av er. Ingen nämnd ingen glömd.

Puss o kram till er alla från Nova, f.d moderator för V1.
 

DeletedUser

Guest
Krya på dig.

Kommer att sakna dig och ditt ordningssinne. Tycker att du har gjort storverk genom tiderna
 

DeletedUser

Guest
Nova,

Det är inte Du som ska tacka utan vi. Det är med stor sorg vi ser att Du lämnar oss och TW.
Du har från dag ett varit ett nöje att sakta men säkert fått lära känna, en så varm, rättvis och snäll
människa, både i spelet och utanför det.

Vet inte hur man bäst ska beskriva det Du är och det du varit för oss och säkert många fler här på V1 men för att sammanfatta det med några gestaltande ord så skulle det bli: Rättvis, ärlig, egen, stark, god, snäll, hård och en fantastisk vän!
Det är få som besitter en egenskap som för dig är så självklar, att vara vän och så nära men ändå på ett gott sätt bibehålla en sådan integritet.
Det är med en djup beundran och en gnutta avund.

Vi hoppas givetvis att Du ska bli bättre och att vi får fler tillfällen att svälja en öl och slå småkillarna och småtjejerna i kubb i ditt sällskap :)

Även om saknaden en sådan här dag tar överhanden så hoppas alla att Du får en bra tid framöver och vi skänker dig våra varmaste lyckönskingar.

Tack för den här tiden, tack för allt och tack för att Du är den du är!

Mvh
Barhoppan och A Santino med familj (GPR)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trist, verkligen....krya på dig så syns vi på murarna...:cool:
 

DeletedUser

Guest
jag kommer att sakna dig. Och dessutom hade man ju äran av att vara aktiv i att få bort dig ur världen en gång i tiden. Kommer minnas dig både från spelet och forumet.

Lycka till med allt.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Måste tacka för de varma orden. Kommer verkligen sakna er. Jag har haft en enorm rolig tid de här åren.

Tack Barhoppan, de orden värmer mitt hjärta. Blev väldigt rörd över dem.

Tack Lufsen. Ja vi hade en dust och du har väl "sagan" kvar som är tillägnad dig?? Det var en rolig tid, noob som jag var. Glömmer aldrig den tiden.

Tack även till er andra.
 

DeletedUser

Guest
Måste tacka för de varma orden. Kommer verkligen sakna er. Jag har haft en enorm rolig tid de här åren.

Tack Barhoppan, de orden värmer mitt hjärta. Blev väldigt rörd över dem.

Tack Lufsen. Ja vi hade en dust och du har väl "sagan" kvar som är tillägnad dig?? Det var en rolig tid, noob som jag var. Glömmer aldrig den tiden.

Tack även till er andra.

Tack själv Nova! Jag vet att du kanske inte haft några större problem med mig på TW och dess forum och således inte haft någon större anledning att lära känna mig :) Men faktum är att vi träffats och svängt bira ihop. Jag var full vid tillfället (även nu), så pass full att det skulle få Kruxett22:s vardagsfylla att likna en Godtemplare-fest. I vilket fall, jag känner hoppan och jag har hört om att du ska vara en fantastisk person. Bli inte förvånad om du får ett brev på FB.

Tack!!
A Santino
 
Senast redigerad av en moderator:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Tack, A Santino.

Visst kommer jag ihåg, det var skoj som 17. Har aldrig spelat ett roligare kubbspel som på Djurgården. Saknar festerna och samvaron även ifall jag inte är mycket för att ta en öl eller två, kan tyvärr inte inte dricka starkt numera p.g.a alla mediciner. :(
Ser fram emot lite brev på FB. Är glad om ni vill ha mig som vän även där.
Önskar dig allt gott. ^_^

Nova
 

DeletedUser

Guest
Måste tacka för de varma orden. Kommer verkligen sakna er. Jag har haft en enorm rolig tid de här åren.

Tack Barhoppan, de orden värmer mitt hjärta. Blev väldigt rörd över dem.

Tack Lufsen. Ja vi hade en dust och du har väl "sagan" kvar som är tillägnad dig?? Det var en rolig tid, noob som jag var. Glömmer aldrig den tiden.

Tack även till er andra.

Jag hoppas att storyn är kvar på min profil. Har väl två storys där som jag snabbt som f-n skall kopiera.
Ha det bra.

EDIT: såg att den nuvarande ägaren har raderat all info. Men jag minns den i minnet ändå.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp