fråga

DeletedUser

Guest
Eftersom det står fråga här så kan ju jag passa på att ställa en fråga jag med.

Man brukar alltid få 5 spjutmän och resurser i början av spelet? Om det är så på denna värld också, så har inte jag fått något i alla fall..
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det står fråga här så kan ju jag passa på att ställa en fråga jag med.

Man brukar alltid få 5 spjutmän och resurser i början av spelet? Om det är så på denna värld också, så har inte jag fått något i alla fall..

du måste göra tutorial grejen
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom det står fråga här så kan ju jag passa på att ställa en fråga jag med.

Man brukar alltid få 5 spjutmän och resurser i början av spelet? Om det är så på denna värld också, så har inte jag fått något i alla fall..

Gör nybörjar guiden, så får du dem.
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
Gå till inställningar---->inställningar----> vid introduktion väljer du att köra den så bör du få spjuten och resurserna
dock måste du följa introt steg för steg för att få spjuten och inte den korta som tidigare så gå från steg 1 till sista så får du spjuten.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
jag började om men efter det har jag inte fått mina resurser eller spjut. och jag kan inte göra om introduktionen:(
 

DeletedUser

Guest
jag började om men efter det har jag inte fått mina resurser eller spjut. och jag kan inte göra om introduktionen:(

mycket konstigt.. kanske något som är okänt för mig då.. kan väll vara för att det är i starten av världen..
 

frding

New Member
Reaktionspoäng
0
ahahaha jag tryckte ju baar på nästa hela tiden så jag såg ju inte vad man behövde göra^^
 
Senast ändrad:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
jag får snarare problemet av min guide försvan efter att jag loggade ur och rätt säker på att hela inte var klar och den finns heller inte under inställningar som den ska göra.

tur man har spelat utan sådan men man förlorar ju rersurser
 

DeletedUser

Guest
Saknar ni guiden så lägg en ticket så tittar vi på det.

Precis som en spelare sagt innan gör man enligt följande:
Testa att gå in på:
Inställningar-->inställningar-->Handledning och välj "Introduktion (ny)".

Lycka till!
 
Topp