Fråga

DeletedUser

Guest
Morty The Jew är inte en DH medlem så skippa hans ord. Mer än så kan inte jag säga då jag inte heller är en DH medlem, längre :)
 

DeletedUser

Guest
Morty The Jew är inte en DH medlem så skippa hans ord. Mer än så kan inte jag säga då jag inte heller är en DH medlem, längre :)

Hur kan en förrädare/spion som du veta att jag inte spelare i DH?


Tycker att de borde ändra din titel från moderator till Förrädare så inga fler går i fällan
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan en förrädare/spion som du veta att jag inte spelare i DH?


Tycker att de borde ändra din titel från moderator till Förrädare så inga fler går i fällan


Tycker du är den andra personen som har alltför stor mun på forumet.....1an är självklart exxi
 

DeletedUser

Guest
Tycker du är den andra personen som har alltför stor mun på forumet.....1an är självklart exxi

Jag kan förstå att det är svårt för er i knight att höra sanningen.

Särskilt när ni blir totalt överkörda av oss i DH, ni ska vara glada att -SK- hjälper er annars hade detta krig varit över nu.
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi är jätteglada för det. Förstår att ni också är det. Varför måste alla vara så griniga nuförtiden? Du låter ju mycket trevligare när vi diskuterar via PM ingame, "Morty"? :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan förstå att det är svårt för er i knight att höra sanningen.

Särskilt när ni blir totalt överkörda av oss i DH, ni ska vara glada att -SK- hjälper er annars hade detta krig varit över nu.

Ingen aning om du verkligen är DH men hur som helst så överdriver du lite smått:) Om du hade helt rätt i ditt förra inlägg så är du lite mer på vift nu. Visst att Knight bör vara otroligt glada och tacksamma att de har SK med sig men att vi skulle spöat dem redan utan sk´s inblandning eller att vi kör över dem just nu är kanske inte helt sant..Men vi kämpar på:cool:
 

bonstrom

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan förstå att det är svårt för er i knight att höra sanningen.

Särskilt när ni blir totalt överkörda av oss i DH, ni ska vara glada att -SK- hjälper er annars hade detta krig varit över nu.

"totalt överkörda" sköna är att det är din stamkamrat som tar ner dig på jorden igen :D

Vilket konto spelar du på i DH då?
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan förstå att det är svårt för er i knight att höra sanningen.

Särskilt när ni blir totalt överkörda av oss i DH, ni ska vara glada att -SK- hjälper er annars hade detta krig varit över nu.

HAHAH där har vi ännu ett bevis på att morty inte vet vad han snackar om....jag är inte med i varken -SK-Knight och speciellt inte DH
 

DeletedUser

Guest
Man kan undra om inte GPR drar in sig i kriget genom att hjälpa DH. Fast -SK- eller Knight skulle väl ändå krigat mot dom sen. Eller?
 
Topp