Fråga till TW admins

DeletedUser

Guest
tror nino tropde det skulle bli fler som joina servern.

hade varit nice och fylla det med övergivna byar:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är roligt att de olika världarna blir lite olika, lite nya sett att tänka.
 

DeletedUser

Guest
när det är så här så betyder de ju att vi måste slåss inom hålet först antar jag och till slut blir det väll bara några få stammar som lever i varje kontinent istället för andra världar där man kan utvidga sig åt vilket håll man vill så blir man nu tvungen att slåss emot de man har i hålet...känns lite som en arena där massa spelare stängts in för att se vilka som kan överleva och vilka som bara är navelludd.

Gillar det speciellt eftersom man är mitt i smeten K44-K45 verkar vara där de flesta spelarna startade ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ni inte fortsätta sätta ringar?... Slopa kontinter och ha ring 1,2,3,4,5 etc... Ka bli lite svårt när man kommer långt ut på kartan men skulle se j*vla kul ut :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan ni inte fortsätta sätta ringar?... Slopa kontinter och ha ring 1,2,3,4,5 etc... Ka bli lite svårt när man kommer långt ut på kartan men skulle se j*vla kul ut :rolleyes:

Ja gör flera ringar. Då kommer antagligen folk att kalla stamar för ring stamar i stället för kontinent stamar :D:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tycker det ser väldigt kul ut så om man som jag ligger i gröten är det bygga deff som gäller xD
Kan ni inte göra fler ringar elr nåt typ 40 rutor i bred elr ngt skulle se för j*vla roligt ut iaf :D
 

DeletedUser

Guest
Tänk när en stam kommer äga hela mitten. Dom blir ju oslagbara då.
 

DeletedUser

Guest
tänk om en spelare skulle äga hela mitten och hela ringen =P
Nä tror diskusionen har urartat lite.
Kommer ringen vara kvar eller kommer den växa igen???
 

DeletedUser

Guest
Tycker dom borde fixa detta, ser löjligt ut och kommer bli sjukt dåligt i framtiden.
 
Topp