fråga om spejare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tjo, Jag har 150 spejare och skickar dom på en kille som inte har några alls och alla mina överlever ju såklart men jag kan inte se nivåerna på hans byggnader? :S
 

DeletedUser

Guest
Har för mig att det är gamla smedjan i v2..

lvl 1= resurser
lvl 2=byggnader
lvl 3=trupper utanför byn
 

DeletedUser

Guest
måste man inte ha typ lvl 5 på smedjan för att bygga stall?

elr menar ni stall lvl 1, 2 och 3?
 

DeletedUser

Guest
På värld 1/2 kan man uppgradera gubbarna i smedjan, inte bara forska fram dem.
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men en sökning ledde mig hit. Jag har exakt samma fråga. Jag gjorde en lyckad spejjning på en spelare. Skickade 18 spejjare, han hade 21, 9 av mina överlevde och återvände hem. Jag såg alla hans trupper, men såg inte byggnader.

Skulle kunna länka, men vill inte lägga upp spelarens trupper officiellt. Svar snabbt tack! =)
 

DeletedUser

Guest
60% av dina spejare måste överleva för att du ska se hur hans by är uppbyggd, men de räcker med ca 30% som överlever för att du ska se hans trupper...

Iaf vad jag har för mig, men kan ha fel...
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om minst 50% av dina spejare återvänder, så får du en rapport om din fiendes resurser. Om 70% av dina spejare återvänder, så får du också information om alla din fiendes byggnader och vilken nivå de är på. Om 90% av dina spejare återvänder, så får du reda på hur många enheter den försvarande byn har stationerade i andra byar och om några är i transit för tillfället.

Från Hjälpen
 

DeletedUser

Guest
60% av dina spejare måste överleva för att du ska se hur hans by är uppbyggd, men de räcker med ca 30% som överlever för att du ska se hans trupper...

Iaf vad jag har för mig, men kan ha fel...

LÖGNARe, det var 70% xD
man kan tydligen inte lita på SPooK xD
 

DeletedUser

Guest
LÖGNARe, det var 70% xD
man kan tydligen inte lita på SPooK xD

Som sagt:

Om minst 50% av dina spejare återvänder, så får du en rapport om din fiendes resurser. Om 70% av dina spejare återvänder, så får du också information om alla din fiendes byggnader och vilken nivå de är på. Om 90% av dina spejare återvänder, så får du reda på hur många enheter den försvarande byn har stationerade i andra byar och om några är i transit för tillfället.

ok?
 

DeletedUser

Guest
Sorry att jag inte kollade i hjälpen, men det har aldrig stått något vettigt där förut... :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp