Fotslickarn vs NG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Krig! NG spelarna kommer få många sömnlösa nätter och många sollösa dagar. Eller vad säger jag? Dom kommer bara få en sömnlös natt,för jag kommer nobla dom innan dom hinner säga "FotslickarN anfaller" ^^
Kan ju också säga att NG inte så mkt trupper. . .

Anfallare: TheRudeDevil
By: Skräphögen (473|537) K54

Kvantitet: 0 0 902 0 70 120 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 902 0 70 120 0 0 0 0 0 0

Så vem kommer vinna?
Fotslickarn med 4 fullt maxade offbyar, eller NG med 900k poäng?

/FotslickarN :)
 

DeletedUser

Guest
Vill också tacka min stam SPRIT för all support :)

Anfallare: TheRudeDevil
By: Enterprised (473|534) K54

Kvantitet: 400 100 0 100 200 100 0 0 0 0 0 0
Förluster: 400 100 0 100 105 100 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Jag är övertygad om att du kmr vinna Murvel, känner jag dig rätt har du 100k deff i byn nu :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju inte bli fel med sprit-support i byn :p

OT
NG=next generation?? Får mig att komma att tänka på en w8 stam som krono5 startade för ett år sen
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: Brainspoil
By: Rand0m village 5! (472|541) K54

Kvantitet: 786 48 450 0 17 0 0 357 20 50 1 1
Förluster: 786 48 450 0 17 0 0 357 20 50 1 1




Försvararens trupper som var i transit

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Byte: 0/238040
Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 9 till nivå 0
Ändring av lojalitet Lojalitets förlust från 13 till -15

1 - 0 :)
 

DeletedUser

Guest
Du är verkligen övertygad om att du kommer vinna detta. Mja säger jag. Vi kommer stånga oss blodiga mot dina murar tills dessa inte längre existerar.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt också murvel vinner;)



BTW är det inte bättre att använda murbräckor?

Jag anser att han vunnit när han adlat alla NGs byar - eller om vi bestämmer oss för att sluta kriga mot honom. Hur som helst är det ~50 spelare mot bara ett par st. Oddsen ligger inte på hans sida, oavsett om han har fyra stycken byar fyllda med off trupper.
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att han vunnit när han adlat alla NGs byar - eller om vi bestämmer oss för att sluta kriga mot honom. Hur som helst är det ~50 spelare mot bara ett par st. Oddsen ligger inte på hans sida, oavsett om han har fyra stycken byar fyllda med off trupper.

Om du ska vinna bör du kanske anfalla med rams?

Anfallare: Zephyren
By: Glädje (491|525) K54

Kvantitet: 0 0 2264 0 187 303 0 0 0 0 1 0
Förluster: 0 0 2264 0 0 303 0 0 0 0 1 0
 

DeletedUser

Guest
Försöker hålla mig borta från forumet nu när jag har semester från TW men kan inte låta bli att skriva.

GO FOTSLICKARN GO, må spriten flöda friskt i dina ådror :D

Skål för våra vänner och alla vi känner och dom vi inte känner dom skiter vi i.
 

DeletedUser

Guest
han kanske också vill stånga sig själv blodigt mot eran murar tills dessa inte längre existerar. vem vet... :D

@MrRisling
jag tycker att du ska lära känna de som du inte känner istället för att skita i de

men vad nu...lycka till båda sidorna
 

DeletedUser

Guest
Onödigt att ni i NG ens slösar trupper mot denna revolutionär, vad vinner ni?

Jag har sett många såna här intendenter på ett annat spela som börjar på T och slutar på ravian och det slutar alltid i fiasko för den alliansen som är utsatt.

Attackera Sprit istället som ändå säkert har stora delar av sina trupper hos murvel ;)
 

DeletedUser

Guest
Fotkrossen

Fotslickarn blir som en liten sticka i foten men eftersom jag är van av sånt här gerillatrams från andra textbaserade spel vet jag hur det brukar sluta. :) Han ska däremot ha beröm för sitt krigiska sinne, många verkar glömma bort vad dessa spel verkligen handlar om och sitter bara och samlar poäng. Och som slutkläm vill jag bara säga att det är väl inte ovanligt att folket hejjar på den mindre när "David och Goliat" slåss? :)
 

DeletedUser

Guest
Fotslickarn blir som en liten sticka i foten men eftersom jag är van av sånt här gerillatrams från andra textbaserade spel vet jag hur det brukar sluta. :) Han ska däremot ha beröm för sitt krigiska sinne, många verkar glömma bort vad dessa spel verkligen handlar om och sitter bara och samlar poäng. Och som slutkläm vill jag bara säga att det är väl inte ovanligt att folket hejjar på den mindre när "David och Goliat" slåss? :)

Så jag är liten nu också ? Jag noblar dej sen ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp