Folket delas!

DeletedUser

Guest
Japp, vi har nått spelets medlemsgräns och knoppar nu av K35-spelarna från resterande medlemmar så att vi kan nå nya svindlande höjder!

Det finns numera två folket:
Folk35 och Folket

Befrielsekampen fördjupas därmed.
 

DeletedUser

Guest
roligt för er :D men snälla gör inte en ny tråd för varje sak som händer i folket
 

DeletedUser

Guest
Amen vi skiter väll i vad som händer i Folket... du kan väll lika gärna skicka mess till dom som bryr sej... är riktigt trött på dom här trådarna... att ingen gör nånting åt de här.....struntar i om jag får semester från forumet skulle faktiskt vara skönt......
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag har märkt att ni gått om L-G i K35. Men vi finns ju i´tre kontinenter också.. Hmm... Sen att ni bjuder in alla ni kan ger ju en hel del byar så det kan nog vara bra att ni gör en vinge där så ni kan ta upp alla nya spelare!
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Amen vi skiter väll i vad som händer i Folket... du kan väll lika gärna skicka mess till dom som bryr sej... är riktigt trött på dom här trådarna... att ingen gör nånting åt de här.....struntar i om jag får semester från forumet skulle faktiskt vara skönt......

Det är det den här forumsdelen är tillför om du inte uppfattat det ännu? =)
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla våra sympatisörer informerade samt antagonisterna i skräck! Dessutom, all diplomati som gäller Folket gäller också Folk35. Berörda stammar behöver uppdatera. Bör också påpeka att det är valdags snart, så förbered er för mer från Folket de senaste dagarna ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Amen vi skiter väll i vad som händer i Folket... du kan väll lika gärna skicka mess till dom som bryr sej... är riktigt trött på dom här trådarna... att ingen gör nånting åt de här.....struntar i om jag får semester från forumet skulle faktiskt vara skönt......

Medan jag håller med om att hans trådar är relativt... onödiga, så hör de mer till p&p än de flesta andra trådar man ser här i tw.se forumet, så det är inte direkt som om han gör något mot reglerna bara för att han råkar vara ytterst dålig på det...
 

DeletedUser

Guest
Det är det den här forumsdelen är tillför om du inte uppfattat det ännu? =)

Jaha.... men jag börjar bli riktig förbannad på hans trådar... men de är inget jag kan göra åt eftersom jag vet inte hur mkt alla andra hatar när jag skriver... men nog pratat låt tråden rulla på i On topic!
 

DeletedUser

Guest
Jaha.... men jag börjar bli riktig förbannad på hans trådar... men de är inget jag kan göra åt eftersom jag vet inte hur mkt alla andra hatar när jag skriver... men nog pratat låt tråden rulla på i On topic!

Om du nu verkligen hatar hans trådar kan du ju spamma dom OFFTOPIC så blir dom låsat, så måste han skapa nya trådar = Nino blir arg och bannar honom!

Mwhaha, blev lite evul där :<
 

DeletedUser

Guest
Alltsåjag tycker att detta är spam! Någon som vill hjälpa mig att nobla Robin with a hood? xD
 

DeletedUser

Guest
asså sånt jävla gnäll på folk som hänger på detta relativt döda forum som inte vill ha trådar det ni skriver är ju fan för det mesta whine låt robin hood hålla på med sitt ni behöver inte svara hela tiden förihelvete.det är ju ni som gnäller som är de tråkiga.sen tycker jag forum adminsen låser för många trådar och gör att det bara blir ännu dödare
 

DeletedUser

Guest
asså sånt jävla gnäll på folk som hänger på detta relativt döda forum som inte vill ha trådar det ni skriver är ju fan för det mesta whine låt robin hood hålla på med sitt ni behöver inte svara hela tiden förihelvete.det är ju ni som gnäller som är de tråkiga.sen tycker jag forum adminsen låser för många trådar och gör att det bara blir ännu dödare

Håller med 100%.
 

DeletedUser

Guest
Urrskogen, om du nu tycker att det är så otroligt hemskt att läsa folkets trådar så skulle jag föreslå att du gör något annat istället, det är ingen som tvingar dig att läsa:)

All makt åt folket!
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni sluta! Antingen låser de tråden eller så går ni on topic!

Tycker att ni kan heta något annat, jag menar "folk 35"!? Kanske typ "Personerna" eller "Gubbarna"...
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni sluta! Antingen låser de tråden eller så går ni on topic!

Tycker att ni kan heta något annat, jag menar "folk 35"!? Kanske typ "Personerna" eller "Gubbarna"...

vadå personerna och gubbarna, det har väll ingen symbolik med "folket" ?
 

DeletedUser

Guest
Fria folket

kan ni heta ? eller dom laglösa ? de är mer robin hood aktigt ^^
 
Topp