FMS vs KNO

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu blev jag ju riktigt rädd! :eek:

Tur att jag har en massa DSA runt mig att kramas med då. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Mhm, det borde väl förklara hur överdrivet det var med en krigsförklaring på externa? :confused:

Det här "kriget" är då allt mer kallt än varmt, om nu inte farmers har en stor offensiv på G? Den skiner då med sin frånvaro just nu iaf.

Man kan ju lugnt säga att de inte är på offensiven iaf : http://www.twstats.se/sv9/index.php?page=tribe&mode=members&id=649&compare=oda

Men det gäller i ännu högre grad KNO : http://www.twstats.se/sv9/index.php?page=tribe&mode=members&id=356&compare=oda

Deprimerande läsning.
 

DeletedUser

Guest
När ska ni börja kriga då? Eller kör ni egentligen en tävling om vem som kan adla mest Barbarbyar och skaffa minst ob?
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Då var det dags, då KNO aldrig verkar lägga ut en krigsförklaring får la jag ta på mig det som vanligt. Skall fatta mig kort, då allmänna intresset för detta troligen är litet.


FMS och KNO befinner sig nu i krig.


Hoppas på ett härligt köttande, utan att andra stammar skall lägga sig i detta alltför mycket.


Nu är det död åt FMS eller död åt KNO som gäller.


HAHAHA :) Kan det vara så att båda dör ut av inaktivitet ? :)
 

DeletedUser

Guest
Tar lite tid att skicka adelsmän nu i början, sen ser de ut som en höna har gått runt och sprätt ut alla KNO byar, för hönor har den tendensen att inte stå stilla när de skiter:)
 

DeletedUser

Guest
Då var det dags, då KNO aldrig verkar lägga ut en krigsförklaring får la jag ta på mig det som vanligt. Skall fatta mig kort, då allmänna intresset för detta troligen är litet.


FMS och KNO befinner sig nu i krig.


Hoppas på ett härligt köttande, utan att andra stammar skall lägga sig i detta alltför mycket.


Nu är det död åt FMS eller död åt KNO som gäller.

Side 1:
Tribes: FMS
Players:

Side 2:
Tribes: KNO
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 17
Skillnad: 5

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 21,501
Sida 2: 27,376
Skillnad: 5,875

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,911
Sida 2: 3,844
Skillnad: 1,933

image.php
 

DeletedUser

Guest
FMS och KNO

Oliiiiiidligt spännande... det tar sig.



ja det är lite spännande.

FMS och KNO har nästan samma allierade och iap.


Kanske är det bättre om de sammarbetar mot DSA då deras allierade är i krig mot DSA d.v.s UT är i krig mot DSA hehe


deras krig är meningslöst då bara några utav dom krigar.

Ett tips sluta kriga mot varandra för snart kommer vi krossa er

MVH en medlem från DSA
 

DeletedUser

Guest
För att vara ointresserade är det mycket snack här inne. Kan vi sila tugget så vi slipper oneliners a´la HAHAHA.. ÄGD! Sicket krig etc... Då slipper jag låsa tråden vilket JAG tycker är trevligt.... att slippa alltså... ;)
 

DeletedUser

Guest
Kno vs fms

Hejsan FMS startade ett krig mot oss vi försökte lösa det fredligt men de ville inte det så vi började kriga. Som det ser ut nu så kan jag medela er att vi kommer vinna kriget har själv tagit 4 byar av FMS hehe jag kan garantera er att kriget kommer ta slut inom 2 veckor hehe

Ett tips till FMS börja om vi kommer adla alla er.


MVH Kungpepsi Stolt medlem i stamen KNO :)
 

DeletedUser

Guest
Hejsan FMS startade ett krig mot oss vi försökte lösa det fredligt men de ville inte det så vi började kriga. Som det ser ut nu så kan jag medela er att vi kommer vinna kriget har själv tagit 4 byar av FMS hehe jag kan garantera er att kriget kommer ta slut inom 2 veckor hehe

Ett tips till FMS börja om vi kommer adla alla er.


MVH Kungpepsi Stolt medlem i stamen KNO :)


Det där gjorde du med stil!;)
 

DeletedUser

Guest
kung pepsi

hur kan du vara en stolt medlem av KNO när du ansökte till DSA?
 

DeletedUser

Guest
Hejsan FMS startade ett krig mot oss vi försökte lösa det fredligt men de ville inte det så vi började kriga. Som det ser ut nu så kan jag medela er att vi kommer vinna kriget har själv tagit 4 byar av FMS hehe jag kan garantera er att kriget kommer ta slut inom 2 veckor hehe

Ett tips till FMS börja om vi kommer adla alla er.


MVH Kungpepsi Stolt medlem i stamen KNO :)

meh :( ja kan ju inte börja om!! ja har mer än by :S va ska ja göra? snela seg
 

DeletedUser

Guest
Tidigare fanns där en ansökan till Söt_Ni, så stoltheten har nog kommit på senare dagar(eller timmar?)



jag sökte till Söt_Ni innan jag var med KNO blev nekad p.g.a någon i ledningen inte gillade mig sen tidigare värld men Söt_Ni failade ju ändå hehe.:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp