Fisk

DeletedUser

Guest
Jag ska bara säga att jag tycker alla stammar ska gå emot FISK stammarna.

Det är ett gäng spelare som tror dom kan ta över denna värld.

KROSSA FISK.

Jag retar mig på deras måls'ättningar.
 

DeletedUser

Guest
ok

Ja dom var ju först en stam och det var då F.Främlinglegionen.Sedan skaffade dom en akademi som hette F2.Och man märkte att F bara använde sin akademi för att kunna ta dom bästa spelarna själv.Sedan plötsligt vart dom FISK,FISK1,FIsk2 och FISK3.Och nu har dom plötsligt F(FISK) blivit rankad 13!det är inte klokt.Om alla gjorde så vad skulle det då vara för mening att spela.Man kan ju skaffa 7 akademier och så tar man dom bästa.Jag känner på mig att FISK kommer att kunna hota oss andra.Så jag ber alla att anfalla FISK.

FISK=Stam som tar dom bästa spelarna från sina akademier.

KROSSA FISK...
 

DeletedUser

Guest
Vet du ens vad du snackar om?

Den stammen kommer aldrig att bli något hot mot någon^^
 

DeletedUser

Guest
d

Men dom är förrädare.Dom tar akademiernas bästa spelare är det bra.

Och MASH kommer snart förmodligen ligga efter FISK.
 

DeletedUser

Guest
Hmm...det är liksom därför man HAR AKADEMIER!

det är just därför familjestammar och stammar med en massa akademier suger, de gör så till slut...
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för fel med att göra det?
Det är en strategi som både har fördelar och nackdelar.

Det låter som du är avundsjuk :p
 

DeletedUser

Guest
Jag hatar systerstamar.

Snart har vi två olika jobbiga systerstammar

IMST familjen och FISK familjen.

Vad kommer sedan?

CCCP2
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
diono kanske det men räknar med att du ansöker dit allra först om den dagen kommer hahaha :p
 

DeletedUser

Guest
Om de vill skapa systerstammar som är lätta att adla så gärna för mig. :)
Och om de lyckas få till det bra så gjorde de det snyggt.
Fast familjstammar brukar aldrig kunna bli stora och något hot så nån uppmanning till aktion mot dem verkar onödigt.
 

DeletedUser

Guest
hahaha, fisk e kassa, dem kommer aldrig vara ett hot mot någon xD
 

DeletedUser

Guest
Jag tyckte ~F~ verkade vara en ambitiös stam.. Tror de har alla chanser att lyckas.
 

DeletedUser

Guest
Happy fisk i CCCP är en fara också! One for all, all against fishies
 

DeletedUser

Guest
Fiska4

Jag vill bara påpeka att denne diiono inte har nåt med min stam att göra.

Vi är en väldigt seriös stam och det är kul när seriösa spelare ser det.
Tack Orke!

Diiono-jag hoppas att du ändrar namn på din stam..........
 

DeletedUser

Guest
Jaa, att denne "diiono" inte vet vad han talar om framgår ju ganska klart.

Ett av skälen till att vi har understammar kan ju vara så, att jag och Anette inte ville lämna någon i sticket när vi slog ihop våra påsar -SK- och ~F~, numera FISK

Förutom då kanske "diiono" som verkar vara en person som mest rullar tummarna istället för att spela, en sån vill man ju inte ha i sin stam.

Jag är ny här men borde inte 1000-poängare som "diiono" vara förbjudna att skriva inlägg...blir ju lätt dagis här annars. Kanske ha som krav att man är så duktig att man fått 5-siffrigt iaf. Då skulle vi slippa en del barnsligheter...för det lär "diiono" aldrig komma upp till :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaa, att denne "diiono" inte vet vad han talar om framgår ju ganska klart.

Ett av skälen till att vi har understammar kan ju vara så, att jag och Anette inte ville lämna någon i sticket när vi slog ihop våra påsar -SK- och ~F~, numera FISK

Förutom då kanske "diiono" som verkar vara en person som mest rullar tummarna istället för att spela, en sån vill man ju inte ha i sin stam.

Jag är ny här men borde inte 1000-poängare som "diiono" vara förbjudna att skriva inlägg...blir ju lätt dagis här annars. Kanske ha som krav att man är så duktig att man fått 5-siffrigt iaf. Då skulle vi slippa en del barnsligheter...för det lär "diiono" aldrig komma upp till :rolleyes:

Tycker det är rena dagiset på alla under 6-siffriga poäng. ;)

Censur ska man aldrig ha!!!! Det är det fria ordet som gäller.

Sen får ju FISK vara ett hot eller inte. :p
 
Topp