Firestone

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Senaste dagarna har det diskuterats mycket angående Firestone, speciellt för er som är med i Världschatten på Skype. Jag ska förklara situationen:

Jag och Firestone kom överens om att vi skulle merga till ett konto. Vi började diskutera hur och det blev lite tjafs. Jag ansåg att han lurat mig och skrev till supporten. Senare bad dock Firestone om ursäkt, och erbjöd mig en plats som co på Wolffie, då det inte skulle funka att spela med Firestone efter allt tjafs vi haft. Jag börjar om på en ny kula hos Wolffie, en professionell spelare som är schysst som få. Jag är nöjd över mitt nya acc, och ser allt som hänt tidigare som en win-win situation då jag börjar spela med en bra spelare och lär mig spelet samtidigt som min stam blir starkare.

Alltså, allt mellan mig och Firestone är uppklarat. Det finns ingen anledning till att anklaga honom för något, och han förtjänar inget straff.

/Ronaldo
 

DeletedUser

Guest
Senaste dagarna har det diskuterats mycket angående Firestone, speciellt för er som är med i Världschatten på Skype. Jag ska förklara situationen:

Jag och Firestone kom överens om att vi skulle merga till ett konto. Vi började diskutera hur och det blev lite tjafs. Jag ansåg att han lurat mig och skrev till supporten. Senare bad dock Firestone om ursäkt, och erbjöd mig en plats som co på Wolffie, då det inte skulle funka att spela med Firestone efter allt tjafs vi haft. Jag börjar om på en ny kula hos Wolffie, en professionell spelare som är schysst som få. Jag är nöjd över mitt nya acc, och ser allt som hänt tidigare som en win-win situation då jag börjar spela med en bra spelare och lär mig spelet samtidigt som min stam blir starkare.

Alltså, allt mellan mig och Firestone är uppklarat. Det finns ingen anledning till att anklaga honom för något, och han förtjänar inget straff.

/Ronaldo

tl;dr de köpte din tystnad. ****
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Senaste dagarna har det diskuterats mycket angående Firestone, speciellt för er som är med i Världschatten på Skype. Jag ska förklara situationen:

Jag och Firestone kom överens om att vi skulle merga till ett konto. Vi började diskutera hur och det blev lite tjafs. Jag ansåg att han lurat mig och skrev till supporten. Senare bad dock Firestone om ursäkt, och erbjöd mig en plats som co på Wolffie, då det inte skulle funka att spela med Firestone efter allt tjafs vi haft. Jag börjar om på en ny kula hos Wolffie, en professionell spelare som är schysst som få. Jag är nöjd över mitt nya acc, och ser allt som hänt tidigare som en win-win situation då jag börjar spela med en bra spelare och lär mig spelet samtidigt som min stam blir starkare.

Alltså, allt mellan mig och Firestone är uppklarat. Det finns ingen anledning till att anklaga honom för något, och han förtjänar inget straff.

/Ronaldo


Kappa (tio)
 

Firestone

New Member
Reaktionspoäng
0
hur många konton har inte mergat?

lägg ner med snacket. vi har löst allt internt, ni som är avundsjuka, vi tystar er genom visa oss starka tsm ;)
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
hur många konton har inte mergat?

lägg ner med snacket. vi har löst allt internt, ni som är avundsjuka, vi tystar er genom visa oss starka tsm ;)

Tyvärr kan du inte få gratisbyar hela tiden. Förstår att du gillar pve.

Sim city kanske kan vara något för dig?
 

Firestone

New Member
Reaktionspoäng
0
hela tiden?

ni i oense har ju mergat varje konto,
är iaf inte så rädd att jag svek min stam för jag va rädd för oense.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Spelar ingen roll hur mycket ni i stammen Va? med Firestone i spetsen mergar och kramar er framåt. Det är när ni kommer i kontakt med de riktiga giganterna såsom ruscam, mintcream och buddhorna som ni kommer märka att IRL kommer ivägen, som alltid ;). Roa er så länge ni kan!
 

Firestone

New Member
Reaktionspoäng
0
tvekar inte på att du är bra lawliet,
men lite ödmjukhet kan va bra och ha ;)
ni är absolut favoriter att vinna, inget tvivel om det.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
tvekar inte på att du är bra lawliet,
men lite ödmjukhet kan va bra och ha ;)
ni är absolut favoriter att vinna, inget tvivel om det.

Jag spelar inte ens. Ingen av de spelare jag precis nämnde har någonting att göra med mig nu.
 

DeletedUser

Guest
Aja, så i grund och botten så lura Firestone till sig byar, dom fick mycket skit och blev anmälda till support, ett problem som dom så smidigt löste med att skicka in spelaren på ett annat konto. Snyggt hanterat grabbar! ;)


ni i oense har ju mergat varje konto,

Njaaaaaaeee
2 konton mergade, dvs klixo och Sir Hero, vilket var 1 by.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Nu slutar den här diskussionen här!

Har ni klagomål och vill tjafsa så får det tas någon annanstans. Hoppas att ni inser att det inte är roligt att sitta och rensa era inlägg, men tyvärr blir det så när man skriver så illa som vissa gör. Skärpning!

Kommer läsa igenom allt och radera vidare om jag hittar något.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp