Feglingskriget

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Fruset land
En köldhärjad här
Föds som demoner ur krutrök
Sundisens män
Stormar dess flank
Fruktat hans namn är i strid

En för en, flyr cribbas män hem
Död väntar dem

Gjuter blod
Möter döden vid K 65
Syndaflod
Genom fiendens led
Gjuter blod
Ingen nåd kommer givas, där

Står på led
Öga mot öga
Visar mod
Stridsformation
Domedag
Fruktar ej döden
Viråå till strid

Ned på knä, det ges ingen nåd
De ber för sitt liv

Se hur tigern ger sig, ber om nåd
Bryter Viråå tigerns ben
Viråå tar sin hämnd
Slaktar sina fångar
Se hur tigern ger sig, ber om nåd
Massmord, ingen nåd
Viråå tar sin hämnd
Hedern är vunnen


gardet dör, men ger sig inte.

/// Utan Fruktan försupt krigshetsare i Viråå
 
Reaktionspoäng
28
Stammen ligger nu i krig med -ST2-!

Krigets namn: Feglingskriget!

Krigsförklaring:
viråå kämpar tappert emot två stammar, spioner, avhopp och reorganiserad stam har gjort att de tyvärr förlorat mer än de vunnit. Men de ger sig inte, de kämpar, för de vet att världen SKA bli deras.

Gardet dör, men ger sig inte.

Men nu, under deras fötter kryper slamkryparna upp, bottomfeeders. Fega stackare som tar sina chanser att få enkla byar som andra stammar redan rensat. Slamkryparna vecklar ut sin fläckiga fana, fläckig av den avföring i vilket de levt hela sitt liv. De spänner sina muskler, känner sig stora och starka och och gnuggar sig sedan i sina ögon av häpnad. För där mitt ibland dom kommer viråå i full attack. Och de bryts som torkat gräs i tornadon som kommer.

viråå förklarar härmed krig emot den fega bottomfeeders stammen: -ST2-

Officiell krigsmusik:
http://youtu.be/rQpSHBhoR8s

Officiell krigsbild:
am9b6.jpg
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
28
Här var det dött. -ST2- Blev visst skrämda att ngn faktiskt förklarade krig emot dom. Hur ska de göra nu? Alla dessa fina byar hos oss som är oförsvarade. MUMS! :D
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Sida 1:
Stammar: Viråå
Sida 2:
Stammar: -ST2-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 46
Sida 2: 13
Skillnad: 33

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 2
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 160,614
Sida 2: 68,812
Skillnad: 91,802

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57,933
Sida 2: 12,851
Skillnad: 45,082

chart
 

DeletedUser

Guest
Om vi nu ska köra på officiellt stamkrig och föra statisk så hoppas jag båda parterna håller det på god nivå med pajkastninig till en viss gräns. ST2 är duktiga motståndare jag i många månader kämpat imot sen är det sommar vilket inte gör spelarna sämre utan mindre aktiva vilket gälla alla parter på alla världar. Jag tänker inte moppsa upp mig i tro om att ST2 är dåliga för jag vet bättre, sen kan jag inte svara på vilka förändringar som skett under de månader jag inte setat. Men nu är jag här och har kul igen så hoppas alla har lika roligt som jag. Och ska parterna publicera statistik så finns det inte anledning att hycklas utan statistik är statistik som skall publiceras korrekt det gäller alla. Förstör inte det roliga oavsätt ledande eller förlorande dagar. :)
 
Reaktionspoäng
28
Jag håller med dig Sundisen, jag respekterar många i -ST2- som duktiga spelare och jag har erkänt deras storhet på forumet redan. Men sedan är ju ett par av dom så jätte enkla att trigga igång, och så roliga dessutom. man kan bara inte låta bli att samla skalper och retas lite extra med dom. :)

Men väl mött i fält alla. Det ska bli lite roligare nu när vi får det hela lite mer officiellt. :D
 

earledvin

New Member
Reaktionspoäng
0
På v23 finns det väl bara 1 spelare som får ta skalper? Det finns bara 1 indian vad jag vet iaf, rätta mig om jag har fel!!!!!!!!!!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Vi respekterar alltid våra motståndare i spelet, för utan er så kan vi ju inte spela. Att sen några håller på med sandlåde lekar, får stå för dem, merparten av spelarna ignorerar det och spelar vidare, men vissa är ju mognare än andra.

Du har rätt Sundisen, det är sommar och f-bannat varmt, men snart så ökar väl tempot igen, på alla stammar, så hösten lär bli ett kattslagsmål som inte går av för hackor. Statistiken visar vad som hänt nu på slutet, men vi vet både du och jag vad anledningen till detta är och jag tänker inte kommentera det något mer, annat än säga dig att dina ord från i höstas om hederlighet, ärligt spel och fulspelande, har fått en liten törn, nu, efter det som hände, även om du inte var inblandad (vilket jag fortfarande inte tror) så adlade bland annat du friskt av överflödet, utan att klaga.

Jag tar på mig hela skulden för det som hände, eftersom jag trodde och litade på den räkan då både han och Nico och Andrej...spelat med mig tidigare. Men nu vet jag var jag har dem, så något gott kom det ut från skiten i alla fall, i mina ögon existerar de inte längre.

hybrid93 inledning av fliken är underbar, snyggt jobbat och även Kytampe´s bildspel:) Roligt med såna initiativ i spelet, gör det gärna fler gånger, jag beundrar kreativiteten och gillar det skarpt.

Trevlig Sommar
M.v.H
cribba
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Haha visste du inte sedan innan att jag avskyr dig så ber jag om ursäkt för det. Jag har aldrig spelat med dig och kommer aldrig göra det.

Tyvärr stod vi på samma sida på v21 vilket kostade oss den världen, men spela med dig? näru.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ditt minne är lika kort som det du har mellan benen

Låt mig friska upp ditt minne, det var du tillsammans med dina pojkvänner som förstörde världen när ni absolut skulle gå på ONC, har du glömt det. Du tjatade på alla om krig, hur duktig du var och vilka sopor som ONC var, hetsade mot tinglo och hotade att gå ur Susa om du inte fick som du ville.

Det fick du, då du började att anfalla själv, och sen fick du plötsligt mycket att göra IRL, och försvann från spelet:)

Nej du pojke lilla, gör som vanligt, ta över konton i olika stammar så kanske du någon gång hamnar på den vinnande sidan, om du inte som vanligt klantar till det och åker ut, på röööövvva.

Sen kan du sitta där på Andrejensen´s konto och anfalla med deff trupper, snart så kommer vi till dig, också. Men jag antar att du gör som han gjorde, sitter på flera konton samtidigt, ja Andrej...jag vet, även om aldrig supporten hittade några bevis mot dig.
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Sida 1:
Stammar: -ST2-
Sida 2:
Stammar: Viråå

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 345
Sida 2: 191
Skillnad: 154

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,603,478
Sida 2: 524,661
Skillnad: 1,078,817

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,051
Sida 2: 0
Skillnad: 2,051

chart


inte hänt mycket denna vecka ;)
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Det känns som att den här tråden tappar fokus från sitt huvudsyfte och istället handlar om att kasta skräp på folk till höger o vänster.

Tråden är inte till för spritt skitsnack!

Tråden är till för att mobba dem som inte gillar bacon! Uhm.. eller?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ditt minne är lika kort som det du har mellan benen

Låt mig friska upp ditt minne, det var du tillsammans med dina pojkvänner som förstörde världen när ni absolut skulle gå på ONC, har du glömt det. Du tjatade på alla om krig, hur duktig du var och vilka sopor som ONC var, hetsade mot tinglo och hotade att gå ur Susa om du inte fick som du ville.

Det fick du, då du började att anfalla själv, och sen fick du plötsligt mycket att göra IRL, och försvann från spelet:)

Nej du pojke lilla, gör som vanligt, ta över konton i olika stammar så kanske du någon gång hamnar på den vinnande sidan, om du inte som vanligt klantar till det och åker ut, på röööövvva.

Sen kan du sitta där på Andrejensen´s konto och anfalla med deff trupper, snart så kommer vi till dig, också. Men jag antar att du gör som han gjorde, sitter på flera konton samtidigt, ja Andrej...jag vet, även om aldrig supporten hittade några bevis mot dig.


ahahahaahahah!!! du är för jävla rolig Cribba. Helt otroligt vad du ger mig ren och skär humor!!
Älskar hur du anklagar mig för allt du kan, oavsett värld <3 Det va inte jag som sa till Tjekan att gråa också?? Jo, det måste varit jag.
Va utan tvekan jag som fick F.A.N att ge bort alla sina byar till OnC på v21.

Jag är tamefan Gud.

hahahaha du är för rolig cribba. finns inte ett konto jag tagit över och fuckat, oavsett vad Sundisen säger. Är ju bara kolla hur jag la upp det kontot. Att han tagit så många byar och dödat så mycket fiendetrupper sen han tog över är knappast hans förtjänst, eller?
Han kanske kan bygga nukes på 2h?? Vad vet jag.

Angående att spela på andrejensens konto? nej det gör jag inte. jag spelar inte ens på v23 längre.
Hoppade av Insane då jag fick mig ett jobb.
Tog över Gobbi då det va lite ont om timmar i början och kontot inte tar lika mycket tid, men nu ska jag iväg och jobba igen.

Så tyvärr Cribba, inge av den dynga du vräkt ur dig är sann.. som vanligt dock.. men ja, nu vet du ju själv det.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det fick du, då du började att anfalla själv, och sen fick du plötsligt mycket att göra IRL, och försvann från spelet:)

Fick mycket IRL?
hahaha
nej jag och Wadman slutade gemensamt på kontot då vi inte såg en chans för att du och din skitstam redan gett OnC vinsten, samt att det inte hände något i kriget mellan SuSa/OnC. OnC bara växte och växte i gudars fart av alla byar ni gav till dom.
 

DeletedUser

Guest
Men snälla någon! Är det något jag blir arg på så är det när man skriver illa om någon så där!

Nico du har gjort så mycket för oss på V23! Du förtjänar all min respekt och ska ha ett stort tack för allt!

Låt oss återgå till statistik och erövringar!
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Oavsett vad man säger och tycker ,så verkar det vara fortsatt jämnt på denna världen.

Bra krigat och kämpat allihopa, trots sommarvärme och ledigheter.

Intressant händelseutveckling nere i söder, i krigandet mellan Stribe/RP och "virriga", eller vad de ny heter. Bra spelat båda sidor, och står fortfarande och väger, fram och tillbaka.

våran egen medverkan, trots en fin krigsförklaring, är medioker, men det kanske finns anledningar till detta, som att vi ligger lite långt borta med de flesta av våra spelare, så några få blir tvungna att slåss för stammens ära , i detta området, och de gör det riktigt bra (1 by + enl statistiken ovan).
 
Topp