DeletedUser
Guest
Det har kommit önskemål om feedback och funderingar på de olika formerna av End Game som används i Tribal Wars. Vi har valt mellan att samla in tankar från inte bara från teamet - utan också ifrån spelare eftersom det finns många briljanta tänkare och finurliga ideér där!
Vi har alltså idag tre olika val för att avsluta en server:
Det vi efterlyser är i princip alla synpunker som ni kan tänkas ha, och nya förslag.
Vilket är bäst, och varför? Skulle man kunna göra Hemlighetsvärldar svårare genom färre hemligheter? Spawnar hemligheterna för snabbt? Hur fungerar antalet stammedlemmar i förhållande till dominansprocenten? Ja, ni förstår säkert
Vi har alltså idag tre olika val för att avsluta en server:
- Dominans - satt procentandel av byar som ska vara erövrade efter en angiven körtid på servern
- Maktens Hemligheter - samla alla hemligheter i stammen för att vinna
- RunKrig - Runbyar placeras ut efter angiven tid och dessa ska adlas och hållas av stammen för att vinna
Det vi efterlyser är i princip alla synpunker som ni kan tänkas ha, och nya förslag.
Vilket är bäst, och varför? Skulle man kunna göra Hemlighetsvärldar svårare genom färre hemligheter? Spawnar hemligheterna för snabbt? Hur fungerar antalet stammedlemmar i förhållande till dominansprocenten? Ja, ni förstår säkert