Feedback om det nya konceptet

DeletedUser

Guest
Kära spelare.

Nu har det gått lite mer än en månad sen vi införde det nya konceptet och vi känner att det är dags för lite feedback nu när det har gått ett tag.

Det vi vill veta av er är följande:
- Vad ni tycker om konceptet generellt.
- Är det något som ska läggas till?
- Är det något som ska tas bort?

Alla andra tankar som ni kan komma på är självklart välkomna. Vi kommer sen att ta in eran feedback och utvärdera konceptet och se om det är något som ska ändras.

Med Vänliga Hälsningar
Ert Tribal Wars Team
 
Reaktionspoäng
0
Mer premium i vinterna knappt värt att spela speeds längre. jag menar 48h+ att sitta och dygna o skit för 70/50pp är ju bara sinnes.
 

DeletedUser

Guest
+

Vart lite mer varierande speed rundor än vanligt

-

Mindre rundor än annars, så ni borde sänka kostnaden på pk/fa/kh på speeds.
Mindre vinster så inte motiverade att spela
Gjort mig iaf riktigt omotiverad att köra speeds, sämsta som hänt .se speedsrundor enligt mig.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Jag en förfrågan om att vinsterna man får för 24h eller längre rundor är för små, ta hellre bort lite vinst från de korta rundorna (där det är lättare för vem som helst att vinna) och släng in mer på de längre där man i princip måste sitta 24h i sträck för att vinna lika mycket som man vinner på en 6h runda.

Sänk gärna gratisplatserna till 50/75 något om det behövs för det är precis det är 100 spelare på en speed, vill man spela utan prem kan man vara snabb in och ta en gratisplats enkelt, de som vinner en speed har ändå nästan alltid prem.

Bra jobbat kåken som admin, jag som vet hur det är, så gör du ett nästan lika bra jobb som jag :)
 
Topp