Feedback Dreamhack Summer 2012 Turnering

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Turnering

Nu när turneringen är slut vill jag ha lite "feedback", dvs vad har varit bra och dåligt med denna turnering.
Inte bara om den har varit bra eller dålig utan vad som har varit bra eller dåligt.

De som är viktigast att ge feedback om är att rundorna och information/planering.
Sen vill jag såklart veta om ni tyckte det var roligt med en liten turnering.

Ska försöka göra en större turnering där man spelar i lag istället sen, så nu har ni något att se fram emot ;)

//Boefst
 

fille cs

New Member
Reaktionspoäng
1
Bra som vanligt feede boffa! Grymt upplägg och planering, genomförandet var så bra att jag ber till gud. Puss och hej ;>
 

DeletedUser

Guest
en meget god turnering hvis der havde været flere med ville den nok havde været super sjov og tak for kampen folkens
 

DeletedUser

Guest
Det var spännande, hoppas på flera speed liknande speedrundor i framtiden.

Men tiderna kanske mellan 21 - 01 istället för 20 - 00 skulle vara önskvärt.

Tycker det var kul att lira :) Men enkla tuneringar eller speed omgångar av liknande karaktär = Ja tack :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det var hur kul som helst!
Det var mina första speed rundor någonsin så jag har inget att jämföra emot men jag gillade upplägget extremt mycket då alla rundorna var av olika karaktär. Det var också skönt att dom gick så tätt, man orkade inte spela serriöst på alla men man kunde alltid gå in och lek spela lite då man hade tråkligt :)

Jag kan inte se något dåligt med turneringen utan väntar nu med spänning på att få dela i en ny turnering!

Inför nästa turnering så vore det önskvärt om lagen skulle ligga på 4 spelare, varken fler eller mindre. Det är inte för många så man kan enkelt styra upp bra samarbete och det är inte för få så lagen klarar sig själva utan att teama ihop sig med massa andra.


Jag vill ha den nya turneringen nu!!! Starta den så snart som möjligt!
 
Topp