Favoritspelare

DeletedUser

Guest
Unstoppable är klart en bra spelare. Har alltid ett tåg redo och köttar på bra som fan..Framförallt är han trevlig och en allmänt bra prick..

Gott jobbat Unstoppable.

Haha... Unstoppable är som socker. Väldigt söt och helt klart skadlig för hälsan (om man har sin rödby som granne med honom). :D
 

DeletedUser

Guest
Zonic och hockeysteffe får mina röster (ja, som moderator har jag två) dels för att det är de enda på v6 jag har haft ordentlig kontakt med (min lilla lärling zonic blir bättre för varje dag) :)
 

DeletedUser

Guest
Zonic och hockeysteffe får mina röster (ja, som moderator har jag två) dels för att det är de enda på v6 jag har haft ordentlig kontakt med (min lilla lärling zonic blir bättre för varje dag) :)

hehe sötnos <3 =) Tack för alla värdefulla lektioner jag fått från dig! :) Det har hjälpt mig enormt under spelet! Saknar faktiskt å lira med dig :( Kommer du tillbaka till V8 igen? Får hoppas ju <3
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Tupac Shakur och hunkbunk får mina röster!
Tupac Shakur för att han är grym och hunkbunk för att han är den socialaste personen på värld 6 :)
 

DeletedUser

Guest
sätter min på hockeysteffe bara för att göra honom glad ^^

och för att han leder såklart :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jaa blir väll Hockeysteffe och unstopp

känns som jag nästan alltid har fått spela med de och de är även riktigt goa allmänt :D

hockeysteffe=min gud
unstopp=ostoppbar
 

DeletedUser

Guest
Hmm, av någon andledning verkar det vara de som ligger högst får mest röster. Satan vilket nolife de måste ha som kan underhålla så många.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, av någon andledning verkar det vara de som ligger högst får mest röster. Satan vilket nolife de måste ha som kan underhålla så många.

lol :) tar mig mindre än 10 min per dag att gå genom alla byar :) å då går jag genom dem 2-3ggr per dag ;)
 
Topp