Favorit Spelare v.4?

DeletedUser

Guest
Det vore kul att veta vem som är eran favorit spelare nu på top-20 i v.4.
Skriv gärna en rad om varför ni röstade på den personen också^^,

1 fast29
2 Mergatroid
3 ETTORE
4 lonneborg
5 rovet
6 AvMatt
7 Carl de Gothia
8 KalleAnka81
9 Elif
10 amdie
11 Black Eagle the IV
12 Flare64
13 annasgl
14 Muppethead
15 Hezekiel
16 spammarn
17 QubbenTheUgly
18 jetzhi
19 Bobil
20 dragkhar
 

DeletedUser

Guest
Flare64 röstar då jag på!
Han är en väldigt trevlig spelare han hjälper till med mycket och en bra ledare för JAWS.
:)
 

DeletedUser

Guest
Utanför stammen skulle jag säga Rovet ;P han är en väldigt schyst/trevlig spelare och väldigt duktig :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag gillar fast29.
dels så leder han ju;) men har även spelat med honom(dock kommer han nog inte ihåg det)
tror han kommer gå långt;)
 

DeletedUser

Guest
fast29.

Detta är hans värld. Tror han kommer ha förstaplatsen riktigt länge till....:)
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar Avmatt skarpt! :)

Trevlig snubbe som behandlar en som en jämnlike trots att man har 100 k poeng mindre! :p
Iofs så är vi i samma stam och jag har varit på semester! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen av dom på top 20.!

Inte många av dom som förtjänar att vara där.
2 max.. kanske nån te. kanske nån mindre.
 

DeletedUser

Guest
har inte kollat så noga men den som växer mest i mitten är Flare64 så jag vet han kommer gå långt.
 

DeletedUser

Guest
Bara att böja på huvudet för FAST29 enorma adlingshastighet.
Men favoritspelaren är förutom mina vänner i WAR Spammaren. En go kille som det är kul att tjöta med.
 

DeletedUser

Guest
Top20 av idag baserar sig på vilket läge på kartan (70+ farmer underlättar) och vilka krig man varit med om/är med i.

Imho - att "kriga" mot enskilda spelare med 1-3 byar som inte får support av sin stam är inte kriga - det är att nobla farmer.
Kan man lika gärna nobla övergivna - det är ungefär lika mycket motstånd.

Att även efter en merge med en stam nobla bort gamla "stam-medlemmar" är inte direkt krig heller.

QubbenTheUgly har varit i krig länge, min röst går dit.

Samarbete och arbete för stam-medlemmar/stammen är andra aspekter som räknas in, dessa har jag inte tagit med då jag inte vet allas historik vad det avser den biten.
Imho, det är inte enbart poäng på en rankinglista som visar vem som är bästa spelaren, men vill man enbart gå på macho-stilen är det poängen som räknas.
 

DeletedUser

Guest
QubbenTheUgly är helt klart mannen som kommer styra K44.
Se upp och akta er... qubben is coming for you.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste berömma Mergatroid. Han är ensam från sin stam i sin kontinent (har en liten spelare i samma kontinent) och har växt i stort sätt utan hjälp enligt vad det verkar som för mig.
 
Topp