Farm krig TST, PFP VS KL

george2452

New Member
Reaktionspoäng
0
madkiller96 idag kl 16:03
God eftermiddag tjära vänner, det är med stor glädje jag informerar er att det är 1 min kvar tills vi går ut i vårt första krig. Detta krig kommer att hållas emot [ally]KL[/ally] då dom har orsakat problem hos oss och våra allianser.
Det är nu alltså fritt fram att farma sönder dessa personer och sedan adla dom.

Alla rapporter ska publiceras i forums delen "Gemensamt forum med PfP" och i tråden på den spelarens namn som ni attackerar. ALLA rapporter ska vara i samma tråd.

Vi i ledningen vill se ett stort engagemang och vilja att utplåna [ally]KL[/ally] från kartan.

Dom som vägrar lyda order kommer att ses som fiender och kommer att bli behandlade som medlemmar i [ally]KL[/ally].

Slipa yxorna och svärden för nu smäller det.

Ses i kriget.

-Ledningen

Kommer lägga ut statistik imorgon.

TST startade detta idiotiska krig som dom inte kan hantera.

Jag är inte madkiller w/e fick bara tag i mejlet han skicka i massutskicket.
 

DeletedUser

Guest
Tack för det här!
/ Varenda stam på v.20 utom de benämnda
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Upp till bevis nu då, lever stammen/stammarna man tror är bra upp till förväntningarna :D?
 

DeletedUser

Guest
du får gärna lägga upp några stats som du gör att du fattar något..
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Är ganska dött i denna tråden. Vad hände med kriget?
 

DeletedUser

Guest
TST och PfP bombade i byarna, och KL gav sig. en del slog sig ihop med MGKL, en del gick till andra stammar, och en del slutade.
 

DeletedUser

Guest
lär dig dig att få faktan rätt nästa gång.

Mergen har varit planerad långt innan krigets start.
Ifall jag hade velat hade jag också kunnat göra som er och hämtat backup. Mina allys kom friviligt och bad mig joina kriget, men jag svarade att det är onödigt för att jag visste vad som skulle hända.:awsm:
 

DeletedUser

Guest
som jag skrev i pm:et till dig ingame så ser du att både TST och PfP ville igång med detta krig. Dock tror jag inte en merge får er i säkerhet.
 

DeletedUser

Guest
Har jag bett om att hamna i säkerhet jag säger endast att denna planering har pågått länge så kolla upp din fakta innan du kommenterar

edit

till och med innan kriget var satt vi och planerade detta det var ett fåtal personer som visste om detta
 

DeletedUser

Guest
Okej som jag förstår det vill ni inte vara säkra utan ni vill bli attackerade?

Jag hänger inte med :S
 

DeletedUser

Guest
Jag vill gärna vara i säkerhet men inte för att bli kallad flykting om du nu påstår det och jag har inte ens blivit rensad en enda gång
 
Topp