Farligast på slagfältet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Detta forumet är skittråkigt. Jag har aldrig gillat er.
Fast de va inte det jag ville prata om nu.
Tänkte starta en tråd i hopp om att få lite liv här o kanske till o med lite spelglädje.
Häng på vettja
Välj era fiender, de blir roligast så

Enkelt. Quota o redigera


Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Sir väs- anfaller dock lite retarded ofta. Fast jag antar att tanken är att din "stil" ska vara lite galen och tokig så man ska ha svårt att läsa dig.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Herlow (även fast ja är en gnutta besviken, du var bättre på ditt förra konto)

Ofarligaste offensiva spelaren: Hawkan

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Har mött många döda spelare, men av dem som levde får ja nog säga squinty
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
va tråkiga då.
Jag vill ändå inte leka denna leken med er.
 

Iamtoostupid

Member
Reaktionspoäng
0
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Iamtoostupid

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Iamtoostupid

Ofarligaste offensiva spelaren: jan banan1

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: SirBrobeck

As simple as that!
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Tar dem jag stött på även om jag vet andra som troligtvis är bättre.

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Har inte mött många spelare på slagfältet som skickat koordinerade anfall men av dem få får jag nog säga basseb. Han tillhör iallafall den skaran som verkar planera anfallen och ha förmågan att skicka adelståg på vettiga tider när han känner för det.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Inte mött mycket med kapacitet där heller utan får nämna SirBrobeck som är en av de få på V2 som faktiskt gjort att det känts lönt att skicka en sekunds tåg och den enda som jag stött på hittils som verkar ha förstått hur man duckar ett.

Ofarligaste offensiva spelaren: Mött många katastrofer på olika sätt så det är svårt att sätta en men det får bli Murg som endast skickat en offensiv mot mig och då skickade 100 skarpa mot samma by som inte kom fram förrän mellan ett och tre dygn. Ett par miljoner i deffob som det bara var att säga tack till. (Misstänker att han är relativt bra egentligen men fick en släng av leda och inte planera attacken alls vilket brukar hända de flesta ibland)

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: En kille i RIM som hette plåsterr, efter att man rensat ett av hans kluster så var det bara att vandra in och plocka byarna i veckor efteråt även fast han fortfarande var aktiv och ibland skicka ett random motanfall samt bad mig sluta.
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Iamtoostupid

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Iamtoostupid

Ofarligaste offensiva spelaren: jan banan1

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: SirBrobeck

As simple as that!

YES! Youaretoostupid...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja ja...

Ofarligaste offensiva spelaren: Mött många katastrofer på olika sätt så det är svårt att sätta en men det får bli Murg som endast skickat en offensiv mot mig och då skickade 100 skarpa mot samma by som inte kom fram förrän mellan ett och tre dygn. Ett par miljoner i deffob som det bara var att säga tack till. (Misstänker att han är relativt bra egentligen men fick en släng av leda och inte planera attacken alls vilket brukar hända de flesta ibland)

Konstigt att TWstats säger något annat ;-)

TKOTRT (683|366) K36 8,748 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-13 01:22:10
TKOTRT (673|366) K36 8,772 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-12 08:40:34
TKOTRT (682|361) K36 9,345 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-10 11:47:33
TKOTRT (682|352) K36 8,513 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-03 17:16:37

Sedan var denna spelare inte kul att mosa längre.
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: det får nog bli surfaraikboy under TKOTRT krigen :)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: gumsetramsan ? men hon hade byarna fullproppade med deff så , nej... , Måsta fan lätt va Ljungapung :)



V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Sebyn var inte speccielt bra ...
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Ofarligaste offensiva spelaren: Mött många katastrofer på olika sätt så det är svårt att sätta en men det får bli Murg som endast skickat en offensiv mot mig och då skickade 100 skarpa mot samma by som inte kom fram förrän mellan ett och tre dygn. Ett par miljoner i deffob som det bara var att säga tack till. (Misstänker att han är relativt bra egentligen men fick en släng av leda och inte planera attacken alls vilket brukar hända de flesta ibland)

Konstigt att TWstats säger något annat ;-)

TKOTRT (683|366) K36 8,748 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-13 01:22:10
TKOTRT (673|366) K36 8,772 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-12 08:40:34
TKOTRT (682|361) K36 9,345 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-10 11:47:33
TKOTRT (682|352) K36 8,513 marine [Ateist] murg [DO] 2009-09-03 17:16:37

Sedan var denna spelare inte kul att mosa längre.

Haha

Där ser man, visste inte att du tagit byar av mig ens, skulle kanske skrivit innan jag slutade bry mig om v2, alltså innan TKOTRT sammanföll.
Ta dock inte illa upp det enda som placerade dig där var att du skicka 100 nukes mot samma by vilket händer när man inte orkar fejka eller organisera något. Har själv hänt mig ibland.
 

DeletedUser

Guest
Den sämst Deffaren jag möt är nog Tjenna han blandar Deff byar med off byar :(


Den bästa Deff spelaren jag möt är såklart Surf som jag kallar han, han heter Surfaraikboy:)


Den sämsta Off spelaren är nog Maxolof xD Han laggar Bajs !!!


Den bästa Offaren jag möt är nog Izssy:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp