Farliga stammar?

DeletedUser

Guest
det kommer att ta minst 1 månad innan några seriösare stammar går i clinch där jag bor. Vilka det blir har jag varken några åsikter eller preferenser kring.
Oj då! 20 inkommande , barbarstammen gör visst motstånd!
 

DeletedUser

Guest
Vi har det rätt ok. Någon amatör skriker i forumet HJÄLP blir adlad utav SWE!!!!! Får säga åt mina kära stammedlemmar att skicka assisstans, men säg gärna inte hur mycket trupper ni har i byn för SWE har spioner hos oss. Iaf, efter ett tag kommer det ass till snubben, spelaren ifrån swe, hans adel dör, spelaren i min stam, hans mur är nere på noll. SWE får bygga adel vi får bygga murar and so on. Så efter ca 20 timmar så händer det här igen, har iaf någonting att göra även om det börjar bli enformigt :D
 

DeletedUser

Guest
Alfa will pwn u :D....
Spank kommer nog gå långt... ut på kanterna när dom börjar om efter adling

Du kommer säkert också klara dig fint... ute på kanten där du redan restartat på efter att inte klarat pressen i mitten ;P

MaxenBraxen
Poäng: 179

=P
 

DeletedUser

Guest
swe

[SWE] gick precis om SPANK i OB :) ett litet bevis på farlig stam kanske?

Hört att deras mål är att gå om FPPA oxå men de blir senare i veckan det...
 

DeletedUser

Guest
[SWE] gick precis om SPANK i OB :) ett litet bevis på farlig stam kanske?

Hört att deras mål är att gå om FPPA oxå men de blir senare i veckan det...

Okay, men vissa har det lättare än andra:

OB DEF
1 Da Spankers 615.605
21 Southern Warriors Elite! 129.179
 

DeletedUser

Guest
jo jo men jag själv har sett till att ta ut alla potentiellt farliga spelarna i min 13x13 ruta, vilket minimerar risken att bli attackerad..
Sen handlar det ju också om att inte gå på allt och alla utan utstuderat gå på en-två större stammar åt gången för att inte bli attackerad av alltför många på samma gång.
Det var väl ert största misstag i Spank om jag inte misstar mig?
 
Topp