familjestammar

DeletedUser

Guest
ja vilka finns det? jag vet iallafall att vi fått en ny familjestam på v7 om inte annat Exc och Ph-s eller vad dom nu heter har gått ihop
så vad har vi då för fler kommande å gamla failande stammar som mergat ihop tro?
 

DeletedUser

Guest
jag gnäller faktiskt inte. tycker bara det är rätt intressant för så vitt jag kan se så är den enda mergen som egentligen varit lyckad är den mellan jobbig tagg å ATWM
jag kan inte se några fördelar med å spela i en "familjestam" så var mer intresserad av att diskutera ämnet ang familjestammar på v7

and for the record. så är jag nöjd i min lilla stam med abel, maxen m.f
 

DeletedUser

Guest
Latex och Tving mergade ihop och de verkarade lyckas?

jo fast dom har jag inte följt så noga
en merge kan vara positiv men oftast är den negativ
men det återstå att se om v7 skall bli en familjevärld eller om dom på toppen sätter stopp för det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
är en familjestam svag??
har du sett WcW stammarna på v3??
 

DeletedUser

Guest
Kan väl inte heller påstå att mergen mellan THO - NIC var så värst misslyckad ;)

Sen tycker jag det är lite löjligt att påstå att familjestammar är fail.

Precis som någon skrev här i tråden. Kolla V3. Mer regel än undantag med familj där...
 

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
southwind kanske inte läser forumen? Och har koll på saker och ting innan man skriver saker?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Southwind, ute för att hitta nya petita saker att bråka om?
Familjestammar kan lyckas, tycker du ska droppa in på .net där det finns familjestammar som fyller hela top 20.
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
PH-S Och Exc har alltid haft ett väldigt gott och tight samarbete, det enda vi har gjort nu är att vi har bytat namn, så nu är vi "OFFICIELT" en familjestam,

det var nog bara det jag vill säga =)
 

DeletedUser

Guest
Diskutera gärna familjestammarna som finns här i värld 7, men undvik dra in politik från andra världar och andra servrar. Hoppa inte heller på varandra med glåpord, försök föra en sansad diskussion. Förslagsvis lite stats eller liknande för att bevisa hur bra/dåligt en stam har utvecklats efter merge etc.
 

DeletedUser

Guest
Även Wombat har mergat och Valhall - G-R var ju nästan en merg så det finns några stycken på topp 10 som mergat.
 

DeletedUser

Guest
Kan tillägga att även Mi.6 är en merg mellan Mi.6 och D.Ö
 
Topp