Faktabörs

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Regler:

För att ett fakta ska godkännas måste där finnas en länk eller en bild (i tillåten storlek). Kommentarer går finfint, men håll diskussionerna relativt korta.

Tänk på att även här censurera spelarnamn om ni tar saker från forum eller pm.
 
Senast ändrad:

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
ska denna faktatråd fungera behövs det källor i form av en länk eller bild från ett allmänt pålitligt ursprung. Även författaren eller fotografen måste också stå med.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
ska denna faktatråd fungera behövs det källor i form av en länk eller bild från ett allmänt pålitligt ursprung. Även författaren eller fotografen måste också stå med.

Detta låter alldeles utmärkt. Det som gäller från och med nu är alltså länk eller bild för att det ska godkännas som fakta. Allt annat får skrivas som rykten i ryktestråden :)

Hoppas det känns okej för trådskaparen!

Edit: rensat upp lite och lagt till de nya reglerna för tråden.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Disney Köttar som förväntat - Det vill säga de är de farligaste samt de når den kvalité man hoppas på !

Disney Keep it going!

2nu0veo.jpg
 

DeletedUser

Guest
De som fått flest personer att startom enligt väldigt säkra uppgifter, därav så har de stött på flest 5spjut armen av alla :)
 

DeletedUser

Guest
Opponenter besegrade (Stammar)Som anfallare Som försvarare Total
Rank Stamnamn Besegrad
1 Walt Disney 244
2 Ynglingeaetten 160
3 Pantade pensionärer 116

Gangbang <3
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
På 8 timmar (startade ca 12 idag) har jag hunnit få 28 spjut och farmat in 2.000 råvaror...ändå har jag vart väldigt inaktiv (pga jobb)...ser ut som om v15 kan bli en rolig värld trots allt...får se vad som händer om några veckor hur folket börjat aggera då trupper kommer farandes över hela världen :D
 

DeletedUser

Guest
På 8 timmar (startade ca 12 idag) har jag hunnit få 28 spjut och farmat in 2.000 råvaror...ändå har jag vart väldigt inaktiv (pga jobb)...ser ut som om v15 kan bli en rolig värld trots allt...får se vad som händer om några veckor hur folket börjat aggera då trupper kommer farandes över hela världen :D

Så fort paladinen kom var det inga svårigheter.

Keep it up man!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, var inga svårigheter alls^^
Men menade bara på att det gick ganska hyffsat med farmningen och utan en fram farmning är det svårt att komma någon vart på en värld...speciellt som denna där spelarna verkar vara duktiga :)
 

DeletedUser

Guest
Det vill ju till att man hittar bra farmer också, de flesta jag farmar är i princip tomma, troligtvis bättre om man började senare, då man hamnar lite längre ut och med sämre (?) spelare som inte snor allt man vill farma ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ni snälla go - "on topic" igen!

Fakta - Ni är just ni inte on topic - Bevis; Scrolla upp!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ni snälla go - "on topic" igen!

Fakta - Ni är just ni inte on topic - Bevis; Scrolla upp!

Så det var inte fakta då när jag berättar hur mycket trupper jag har och hur mycket jag har farmat in? :confused:
Aja, sorry...ska försöka komma på något som är mer faktarikt än så :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Bra! Men som norskar måste ni ju veta att det inte är poäng som räknas, ajjt? :awsm:
 
Topp