F A G Stratar krig mot Sprit(för vi gillar öl)

DeletedUser

Guest
Våran gud johan äger har tidigare bara sett sprit i expantionssyfte.... dvs palla starta krig när man kan få gratisbyar!
Men nu har det hänt något, vi får attacker mot oss :eek:
Äh så va fan slänger la upp en tråd.. inte för att ni är värda de direkt, utan mer för att vi ska kunna lägga upp stats... :awsm:

"They're not paying enough attention on us, WE NEED TO MAKE MORE NOISE!"

Here we fucking go!
http://www.youtube.com/watch?v=6nkuxVZ0qPE

// zoofobi medlem av Fuerzas Armadas Guanches, slav under min ledare johan äger!
 

DeletedUser

Guest
bringit.jpg


Mvh Jägermeister
 
Reaktionspoäng
0
Våran gud johan äger har tidigare bara sett sprit i expantionssyfte.... dvs palla starta krig när man kan få gratisbyar!
Men nu har det hänt något, vi får attacker mot oss :eek:
Äh så va fan slänger la upp en tråd.. inte för att ni är värda de direkt, utan mer för att vi ska kunna lägga upp stats... :awsm:

"They're not paying enough attention on us, WE NEED TO MAKE MORE NOISE!"

Here we fucking go!
http://www.youtube.com/watch?v=6nkuxVZ0qPE

// zoofobi medlem av Fuerzas Armadas Guanches, slav under min ledare johan äger!

attention_whore.jpg
 

DeletedUser

Guest

hahaha ett stort lol på dig bedarö bitter!
1. kanske ska tima dina attacker bättre....
2. Att jag har stake att lägga ut en krigsförklaring mot största stammen på spelet ser jag mer som att respekten för er är ==== 0
3. Denna post du gör drar till sig mer uppmärksamhet än min tråd.
 
Reaktionspoäng
0
hahaha ett stort lol på dig bedarö bitter!
1. kanske ska tima dina attacker bättre....
2. Att jag har stake att lägga ut en krigsförklaring mot största stammen på spelet ser jag mer som att respekten för er är ==== 0
3. Denna post du gör drar till sig mer uppmärksamhet än min tråd.

Lille vän att jag lossar ett par attacker mot dig mit i natten gör per automatik att det inte är tajmat , kan bero på att jag inte tar på allvar kanske?

Prova med att försvara dig ig istället ;)
 

DeletedUser

Guest
Lille vän att jag lossar ett par attacker mot dig mit i natten gör per automatik att det inte är tajmat , kan bero på att jag inte tar på allvar kanske?

Prova med att försvara dig ig istället ;)

Om du tar det på allvar får vi ju se när det kommer fram eller?
 

DeletedUser

Guest
Varför är det bara mina adlingsobjekt som skriver i min tråd.... blir så trött!
 
Reaktionspoäng
0
zoofobi sa:
"2. Att jag har stake att lägga ut en krigsförklaring mot största stammen på spelet"

Eller så känner du väl helt enkelt att du inte kommer komma nånstans i den här världen och vill "gå ut snyggt",
vilket du inte kommer i mina ögon efter all pajkastning på externa. Men hur som helst, lycka till.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det är ömsesidigt. Att det räckte med 200 spjut för att förhindra dig att ta en by med mur 0 säger väl det mesta. Och du är väl den sista personen att yttra sig om att tajma attacker.

Jag säger bara en sak. Denna snubben vet vad han snackar om och jag har själv sett vad zoofobi kan göra...
 

DeletedUser

Guest
verkar som om zoo inte ska snacka om dåling tajmning många som försvarat sig mot dina attacker tydligen.. och att våga lägga ut krigsförklaring visar inte att du har stake.. det visar antingen det eller att du är dum dristig.. i alla fall om du inte kan backa upp att du kan klara det..
 
Topp