först?

DeletedUser

Guest
10000000000 yx 100000000000 lc 3000000000 mb. den som inte tror mig attackerar jag gärnaXD synd bara att jag inte spelar..

skämt åt sido, grattis till dig om du nu har 650 lc;)
 

DeletedUser

Guest
10000000000 yx 100000000000 lc 3000000000 mb. den som inte tror mig attackerar jag gärnaXD synd bara att jag inte spelar..

skämt åt sido, grattis till dig om du nu har 650 lc;)

tack men 650 är relatift gamla siffror, ligger på 737 nu.
 

DeletedUser

Guest
tack men 650 är relatift gamla siffror, ligger på 737 nu.

Abel , kan inte du kolla upp om han ljuger via Adminsaken ? du behöver juh inte säga hur mkt han har men du kan juh kolla om han ljuger . Och om han ljuger så tänker jag adla honom för jag HATAR lögnare !
 

DeletedUser

Guest
Abel , kan inte du kolla upp om han ljuger via Adminsaken ? du behöver juh inte säga hur mkt han har men du kan juh kolla om han ljuger . Och om han ljuger så tänker jag adla honom för jag HATAR lögnare !

Varför skulle han starta en egen tråd och sen ljuga ihop sitt truppantal?
Jag tror att han talar sanning.
 

DeletedUser

Guest
Abel , kan inte du kolla upp om han ljuger via Adminsaken ? du behöver juh inte säga hur mkt han har men du kan juh kolla om han ljuger . Och om han ljuger så tänker jag adla honom för jag HATAR lögnare !

1. Varför skulle han ljuga?
2. Enligt din signatur spelar du inte ens i V6 och om du gör det fast du inte skrivit det så är det du som ska adlas för jag hatar folk som inte skriver ner vilka världar de spelar i, i sina signaturer!11!!1!!!
3. Ska du adla pilis? Vemdå? Hur ska det gå till hade du tänkt dig? Nah, kom tillbaka senare och gör om, gör rätt.
 

DeletedUser

Guest
Agersand sa:
1. Varför skulle han ljuga?
2. Enligt din signatur spelar du inte ens i V6 och om du gör det fast du inte skrivit det så är det du som ska adlas för jag hatar folk som inte skriver ner vilka världar de spelar i, i sina signaturer!11!!1!!!
3. Ska du adla pilis? Vemdå? Hur ska det gå till hade du tänkt dig? Nah, kom tillbaka senare och gör om, gör rätt.
__________________
Djurgården; Vi ska vinna SM-guuuuuldet vi é Sveriges bästa lag.
<+Steph_brb> vem är wallin?
<@Wivou|ute> Men som jag nämnde, blekinge är ett inavlat träsk, alla fruntimmer här är bara satta på jorden för och kasta hårda saker efter mig och förstöra mitt liv:p

Svar på din egen 2:a Vart står de i din sign vilka världar och stammar du spelar i?:confused: ^^
 

DeletedUser

Guest
Abel , kan inte du kolla upp om han ljuger via Adminsaken ? du behöver juh inte säga hur mkt han har men du kan juh kolla om han ljuger . Och om han ljuger så tänker jag adla honom för jag HATAR lögnare !

Varför skulle han ljuga? Suck, sånt jävla fail över dig. Antar att du vill att abel ska ge dig hans nick och läsa hans stamforum med? zzzzz

Släng dig i väggen hörru.
 

DeletedUser

Guest
Abel , kan inte du kolla upp om han ljuger via Adminsaken ? du behöver juh inte säga hur mkt han har men du kan juh kolla om han ljuger . Och om han ljuger så tänker jag adla honom för jag HATAR lögnare !

Pilis ljuger inte, han är sjukt grym och jag ser ingen anledning till att han inte skulle kunna ha 1k LC atm.
 

DeletedUser

Guest
Pilis ljuger inte, han är sjukt grym och jag ser ingen anledning till att han inte skulle kunna ha 1k LC atm.

819 lc bara.....

kommer inte hinna med 1000 tills imorgon aja innan helgen iaf, har fan ellre 1000 lc än akademi som akademi rusharna kommer ha, skulle inte förvåna mig om de adlar en 500p barbarby också.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Varför skulle han ljuga? Suck, sånt jävla fail över dig. Antar att du vill att abel ska ge dig hans nick och läsa hans stamforum med? zzzzz

Släng dig i väggen hörru.

detta tyder verkligen på att tråden har gått offtopic.. specielt när man inte ens kan behärska sitt språk...

tycker de e så tråkigt att läsa i forummet nu för tiden pga såna personer som katsumi som bara vill nervärdera andra personer.. så katsumi du kan ta o slänga dej i väggen o va kvar där.. ist för att komma hit o klaga på folk!!
 

DeletedUser

Guest
detta tyder verkligen på att tråden har gått offtopic.. specielt när man inte ens kan behärska sitt språk...

tycker de e så tråkigt att läsa i forummet nu för tiden pga såna personer som katsumi som bara vill nervärdera andra personer.. så katsumi du kan ta o slänga dej i väggen o va kvar där.. ist för att komma hit o klaga på folk!!



Word..... Vad fan händer med spårket egentligen? Var trevliga istället..
 

DeletedUser

Guest
varför du e här över huvudtaget o tjaffsar isf om du tycker han inte ska bry sig när han "inte" spelar v.6 ;)

Makes no sense, är du onykter?

Förövrigt håller jag helt klart med om att man hellre har 1000 LC än akademi, speciellt när det bara finns folk som inte är värda att nobla än på 2 månader inom 15x15 området.
 

paul-philip

New Member
Reaktionspoäng
0
haha och jag tyckte att jag hade många lk :p hihi har ganska mycket mindre men jag satsar inte så mycket på denna värld ... haha aja får satsa lite mer :) ( har ju faktiskt 10 farmnings objekt omkring :p )
 
Topp