först?

DeletedUser

Guest
Makes no sense, är du onykter?

Förövrigt håller jag helt klart med om att man hellre har 1000 LC än akademi, speciellt när det bara finns folk som inte är värda att nobla än på 2 månader inom 15x15 området.

Det han menade var att om du nu inte spelar på någon värld, som du hävdade som svar på Spooks kommentar om att du saknar en signatur som som säger vilka världar du spelar på, så skulle du väl inte ta och hänga i värld 6 forumet
 

DeletedUser

Guest
Det han menade var att om du nu inte spelar på någon värld, som du hävdade som svar på Spooks kommentar om att du saknar en signatur som som säger vilka världar du spelar på, så skulle du väl inte ta och hänga i värld 6 forumet

mm.. det och att han sa att han tyckte man inte skulle lägga sig i saker som hör till en värld om man inte spelar i den. Sen visade det sig att han själv gjorde samma sak..;)

Och nej.. jag var nykter.. herregud...


för att gå nogolunda on-topic igen så frågar ja pilis hur många han lyckats skrapa ihop nu ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Fy helvete vad fint. Synd dock att vi inte lirar under samma stamnamn :(
 

DeletedUser

Guest
mm.. det och att han sa att han tyckte man inte skulle lägga sig i saker som hör till en värld om man inte spelar i den. Sen visade det sig att han själv gjorde samma sak..;)

Och nej.. jag var nykter.. herregud...


för att gå nogolunda on-topic igen så frågar ja pilis hur många han lyckats skrapa ihop nu ? ;)

Jag gjorde bara en frågeställning ang. om jag inte spelade? Självklart spelar jag och skulle troligen ha en åsikt även om jag inte skulle spelat i V6.

Gissar på att pilis har 933 LC atm!
 

DeletedUser

Guest
Jag gjorde bara en frågeställning ang. om jag inte spelade? Självklart spelar jag och skulle troligen ha en åsikt även om jag inte skulle spelat i V6.

Gissar på att pilis har 933 LC atm!

1002 O_O

fick 1000 lc 2 timmar efter att den första akademin byggdes, så akademi rusharen ha förre :mad:
 
Topp