Förslag på skript

DeletedUser

Guest
Tag bort A HREF. Det behövs väl inte? Sök bara på game?sdlfhdasl vad det nu står, utan att söka mot <a href. Alltså. byt ut:

<a href="/game.php?village=

mot:

/game.php?village=
 

DeletedUser

Guest
fdsoiahgfpoidsahgoidsahgpoisahgoisdhgodsa
 
Senast redigerad av en moderator:

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Har sökt lite lätt i trådarna här men hittar ingen script som gör att jag kan hitta adels att utbilda i v8. Jobbigt att gå igenom 700 byar för att hitta strö adels ;o)

MVH
/Marcus
 

DeletedUser

Guest
Har sökt lite lätt i trådarna här men hittar ingen script som gör att jag kan hitta adels att utbilda i v8. Jobbigt att gå igenom 700 byar för att hitta strö adels ;o)

MVH
/Marcus

Håller med ;)

Stör mig på V8 att man inte kan lagra ihop adlarna och bara trycka ut dem automatiskt , utan måste gå till varje by att trycka ut dem på :S

jobbigt som attans
 

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Finns det ett slags adel-script, som liksom gör så att man kan ta 4 attacker och sen bara klicka ok snabbt 4 ggr.
Inte skicka en attack ta koordinaterna igen och så, det tar lite tid :(.
Man kan säga att man liksom lagrar attackerna:).
Till v.7 skulle jag vilja ha det:D
 

DeletedUser

Guest
Finns det ett slags adel-script, som liksom gör så att man kan ta 4 attacker och sen bara klicka ok snabbt 4 ggr.
Inte skicka en attack ta koordinaterna igen och så, det tar lite tid :(.
Man kan säga att man liksom lagrar attackerna:).
Till v.7 skulle jag vilja ha det:D

Skulle nog bryta mot reglerna.
 

DeletedUser

Guest
Har sökt lite lätt i trådarna här men hittar ingen script som gör att jag kan hitta adels att utbilda i v8. Jobbigt att gå igenom 700 byar för att hitta strö adels ;o)

MVH
/Marcus

Det finns ett adelsfinnarskript någonstans som gör en lista över dina byar med adlar. Fråga mig inte var.

Annars är det bara att du sätter alla byar med adel i en grupp som heter "Adel". Varje gång du utbildar en noble så lägger du till den byn i gruppen. Då har du enkelt koll på dina adlar.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns ett adelsfinnarskript någonstans som gör en lista över dina byar med adlar. Fråga mig inte var.

Annars är det bara att du sätter alla byar med adel i en grupp som heter "Adel". Varje gång du utbildar en noble så lägger du till den byn i gruppen. Då har du enkelt koll på dina adlar.

Du vet väl det här med latmasken?
På v8 kan man bara utbilda 3 adels/by vilket gör det lite bökigt med grupper oxå.
 

DeletedUser

Guest
finns det ett script som man gör att alla medelanden blir olästa så man kan kolla om sin KÖ har varit nyfiken ? :D
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Har ett litet förslag på ett script som jag kom på när jag skickade deff innan. Förklarar hur det ska vara här nedan:

När man befinner sig på kommandon, så skall man kunna klicka på detta script i snabbmenyn. En ny ruta kommer upp, där man skriver i koordinater för en by. När man har gjort det, så räknar det ihop hur mycket trupper man har på väg mot den byn, ungefär som det som räknar ihop hur mycket trupper man har sammanlagt.

Förstår ni vad jag menar?
Någon som kan fixa? Eller finns det redan?
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Gå in på samlingsplatsen. Skicka alla trupper på byn men klicka inte på OK så får du en direktlänk.


vill markera ut en by med en färg t.ex Svart då.... inte alla spelarens byar... typ 10-20 byar some prio ^^

typ såhär...

en fiende är röd från början....

jag gör han till grön på kartan

sen vill jag köra en offensiv mot han och markerar ut 10 -20 byar som jag vill ha mest med T.ex svart, min kompis vill också adla så jag inte ska krocka med han markerar jag hans byar med Orange....
 
Topp