Förräderi, förstörelse och falska anklagelser...

DeletedUser

Guest
Var hälsade v9!

Igår den 8 maj fick jag genom detta forum på v9 reda på att en hemska sak hade inträffat med mitt fd konto inblandat.

Jag GranberG startade på v9 den 30e september 2009 och loggade ut för sista gången den 24 april 2010 med kontot Anders95. Jag var med att starta och leda stammen Citrus (senare STG) till framgång i den sydvästra delen av v9.

Jag slutade för att jag inte ville spela mer då det drog alldeles för mycket tid.

Men tydligen så hände det en massa skit från mitt fd konto efter att jag hade slutat. En viss person fick på något sätt tag på kontot och började förstöra så mycket som de bara kunde...

Kickade spelarna i stammen och lät fienden WoS (mest Alivearea) bara döda alla trupperna och adla alla byarna jag hade kämpat till mig.

Jag vill med detta meddelande meddela resten av v9 förutom mina gamla stamkompisar som efter igår kväll redan vet detta att jag GranberG har INGET med all denna skit att göra. Detta både för att mitt namn ska rentvås och för att de nuvarande ledarna i STG ska slippa en massa pm om vad som har hänt och vad Anders95 har gjort. Visst det var mitt fd konto som förstörde allt men mer än så inblandad är inte jag. Alltså inget alls.
Jag slutade med äran i behåll och tänker inte låta mitt namn skitas ner för vad andra har gjort.

För absolut sista gången på v9´s forum efter all denna skit...

Mvh GranberG (nå mig via pm om du/ni vill mig något) ;)
 

Alivearea

New Member
Reaktionspoäng
0
Bara ett extra inlägg för att rentvå mitt namn, jag hade inget med den som tog över Anders95 konto, och va tvungen att kämpa emot hans trupper innan adelstågen kom. Men som GranberG nämnde så ville bara han förstöra och det märkes, för han gjorde inget med sina trupper, så dom dog bara av ett par skarpa, sen var det bara plocka byarna, men han lät mig inte ta byarna gratis

AA
 
Reaktionspoäng
0
cool-story-bro-248x300.jpg
 
Topp