Förrädare

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Tjena jag spelar på v.13 som chriille95 och just nu har vi en förrädare i våran stam jag vill nu varna alla för den här förrädaren
och någon som vill hjälpa att adla honom???
han ´heter Deffen1337 jag och caqic va ledare tills han kom och ändrade namn i stammen och kickade mig ledarn och ändrade rättigheterna för den andra ledarn alla som spelar på kontinent 45 ber jag hjälpa oss att adla ut han skulle va jäkligt tacksam om ni vill så vill ha lite pk kan jag fixa det så snälla adla ut han!

Det var korkat av er att ge hertigbehörighet till någon ni inte kände. Det ska man aldrig göra. Ska lägga Deffen133 namn på minnen. Det finns ju ett talesätt som säger att svinhugg ofta går igen.
Man kan småflina åt er för att ni är nybörjare, men det är bra taskigt att håna er. Men tyvärr är det så att flera här på forumet inte har förstånd och begåvning till annat än att sitta vid sidan och hånskratta åt andras olycka.
Se det hela som en dyrköpt läxa och skapa en ny stam, enbart med sådana personer du litar på.

/xray
 

DeletedUser

Guest
Vadå. vågar du inte säga vad du tycker :confused:

Ser jag en kille på stan med en fördjävlig frissyr så går man ju fram och påpekar det, ger han några tips till nästan gång sen går man därifrån:cool:

Kan man inte ha respekt för hur folk tycker och ser ut:confused:
Jag skulle inte gå fram och säga nått i alla fall och om jag gör de så skulle i alla fall inte jag bli förvånad om jag fick en smäll, man är fan värd än smäll i så fall.
 

Chriille95

New Member
Reaktionspoäng
0
men asså jag har ingen chans och inghen i vår stam heller kmr tar år innan de kmr få veta det här tror jag så snälla jag ber er jag ligger på kontinent 46 och ingen i vår stam vågar göra det tror jag och caqic sa att han inte skulle köra ngt fair play såp jag ber er att adla ut honom jag heter chriille95 där med så jag ber er och hjälpa mig!
 

DeletedUser

Guest
Alla ni som skratta kom ihåg att ni en gång också har varit nybörjare/noobs.

Det är väl ingen big deal. Skriv ett pm till alla spelare i stammen (förutom han som tog över den ;)) och förklara lägget. Dem som kommer till din stam kan du ju antagligen lita på.

Nu kommer du inte göra om misstaget.
 
Senast redigerad av en moderator:

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Alla ni som skratta kom ihåg att ni en gång också har varit nybörjare/noobs.

Det är väl ingen big deal. Skriv ett pm till alla spelare i stammen (förutom han som tog över den ;)) och förklara lägget. Dem som kommer till din stam kan du ju antagligen lita på.

Nu kommer du inte göra om misstaget.

Håller med!

OCH FRAMFÖRALLT.....gör inte om misstaget att be om hjälp på externa forumet.
Här sitter alldeles för många nötter som har varken empati eller goda råd.

I mina ögon skulle externa slopas helt och hållet då det inte finns någon egentlig mening med det.
 

DeletedUser

Guest
Håller med!

OCH FRAMFÖRALLT.....gör inte om misstaget att be om hjälp på externa forumet.
Här sitter alldeles för många nötter som har varken empati eller goda råd.

I mina ögon skulle externa slopas helt och hållet då det inte finns någon egentlig mening med det.

What!

Håller med dig på allt förutom det sista. Halva nöjet av att spela tw är ju att smälla andra spelare på näsan (som dempa just gjorde i "cola" tråden :D). Utan forum försvinner halva nöjet.
 

DeletedUser

Guest
Har nu rensat tråden, då det var för många negativa kommentarer. Inga sådana mer tack.

Ett misstag har begåtts, gäller att ta in det och lära sig av det:)
 

Chriille95

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag ligger på kontinent (609|446) K46

deffen1337 By: Jasså 1:a

Jasså 1:a
Koordinater: 597|456
Poäng: 781
 
Topp