Förbättring av UI:et

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej.

Har suttit och kollat och kommit på att det är en massa förbannat mycket klickande även för oss som har premium.

Så mitt förslag är att det fönster som poppar upp med alla dina byar, när du trycker på den lilla knappen med pilen på.
Lägg in byarna permanent direkt på sidan, för oss som har premium, så att man kan fortare klicka sig imellan byarna. T ex i vänster kanten, eller under översikten av byn.

Tacobobo
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Om du menar pilarna bredvid bynamnet när du är i byöversikten så skall den byta by direkt, det skall alltså inte komma upp en popup ruta om du inte har ställt in det i "Inställningar".
 

DeletedUser

Guest
tror han menar den lilla popupen till höger om bynamnet, inte växlingspilarna till vänster om :)
När man trycker på den poppar ett litet fönster upp med ens byar i snabbval, men varje gång man väljer en stängs det, han tycker det ska ligga kvar öppet.
Det vore inte dumt faktiskt.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Ahh då skall vi kunna vidarebefodra detta och se om våra utvecklare beslutar sig för att göra en förendring i detta. Kan dock dröja ett tag innan det sker. Vi uppdaterar spelet 1 gång per månad ungefär.
 

DeletedUser

Guest
Dhurgan förstod mig rätt.
Det ska inte komma upp en pop-up ruta med alla byar. Den ska ligga synlig hela tiden tycker jag för snabbare åtkomst. Så klistra in den där "pop-up" rutan permanent synlig och lättåtkomlig.
 

DeletedUser

Guest
Det är ett bra förslag att dne ska fortsätta vara öppen, personligen vill jag inte ha den implementerad i själva sidan som taco vill, jag har dubbla skärmar så det skulle vara sjukt smidigt att ha den uppe på andra skärmen hela tiden.

Om man har den öppen hela tiden, vore det möjligt att även lägga till så att man kan se vilka grupper ens byar är inlagda i i den rutan? Alternativt hur mkt farmplats det är kvar i varje by?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp