Får tacka alla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
Hejdå Elghunter har varit jätte-roligt att spela med dig tack för denna tid säger även jag,


TKOTRT<3
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte vem du är så, hade nog inte brytt mig heller :)

MEN, nu ska vi inte vara så ^^

Ha så trevligt IRL :)
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till elgis, hoppas du får det bra IRL och njuter av den extra fritiden.
 

DeletedUser

Guest
sorgligt att se så många försvinner pga detta. har förstått att en del folk tror att vi i bringt har trackasserat en viss person på alla möjliga sätt och vis. Bla. tror folk att vi ska ha telefontrackasserat personen och även trackasserat folk i personens irl umgänge. Det finns 2 olika alternativ som förklaring till varför folk tror att vi ska ha gjort något sånthär.

alternativ 1. Personen har kladdat ihop en "se&hör" historia för att göra sig själv till martyr i något slags sista försök att sänka bringt.

alternativ 2. personen har blivigt utsatt för diverse trackasserier och antagit att de kommer från oss.

...

Jag vill inte bli antagen som nån jävla idiot som ringer å jävlas med folk pga ett spel. Bringt är riktigt vassa på dehär med tribalwars och de har vi bevisat, mer än en gång. Vi behöver inte ringa och plåga folk, de räcker så fint med att trycka ner dom här i almänna när vi ger dom pisk.

Jag sticker inte under stolen med att vi är skoninglösa mot våra fienden, strö salt i sår är ett av mina stora nöjen. Men vi skulle aldrig göra sånnt tramms som folk faktiskt går runt å tror att vi har gjort.

Så alla ni som fortfarande har tid att rädda era konton, ta er en funderare och försök gräva lite efter sanningen innan ni lämnar spelet pga något som inte stämmer.

Jag ber vänligast admins att inte ta bort denna posten, vilka anledningar ni nu än må ha. Jag tycker verkligen de känns riktigt illa att så många spelare slutar pga detta utan att vi ens har fått försvara oss, dom kan själva bedömma om dom vill tro på vad jag säger eller inte. I vilket fall hoppas jag det får dom att tänka efter en andra gång.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Tråkigt att ni inte kunde hålla er till spelet utan började dra in sådant som inte har mes spelet att göra.

Geschlossen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp