Får tacka alla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag får tacka alla för en trevlig tid här på servern, både fiender, allierade, aip och alla man lärt känna här. Jag har haft många trevliga stunder sedan jag började i december 2007. Jag lämnar nu alla världar på denna server.

Får tacka också alla som har hört av sig här på slutet och jag har verkligen känt mig hedrad. Jag blev verkligen rörd av alla brev. Så än en gång Tack och lycka till.

Riddare i TKOTRT
-Elghunter
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tack för din tid =) hoppas vi ses igen nån annanstans
 

DeletedUser

Guest
Ha det så bra , hoppas du börjar någon gång igen !
 

DeletedUser

Guest
Ha det gött.

(Fast vi visste alla långt inne att det skulle gå skit för TKOTR-fam ändå så... ^^)
 

DeletedUser

Guest
Hehe Vi krigar ju redan ihop nån annan stans men avslutar gör du med hedern i behåll min vän :D här! V2 kommer vara borta om 6 månader ändå :eek: Många aktiva där nu ;)

Vem är Taco Tomten ??? en sprattschosss
 

DeletedUser

Guest
Jag får tacka alla för en trevlig tid här på servern, både fiender, allierade, aip och alla man lärt känna här. Jag har haft många trevliga stunder sedan jag började i december 2007. Jag lämnar nu alla världar på denna server.

Får tacka också alla som har hört av sig här på slutet och jag har verkligen känt mig hedrad. Jag blev verkligen rörd av alla brev. Så än en gång Tack och lycka till.

Riddare i TKOTRT
-Elghunter


Intresseklubben antecknar.
 

DeletedUser

Guest
Jag får tacka dig Elghunter för dem trevliga samtalen mellan oss.
Synd att vi inte kunde jaga tillsammans.
Du är en riktigt duktig spelare.
Ha det gött Irl.

MvH Zapper á V2.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Försök att hålla en vårdad ton mot varandra tack. Och är vissa ointresserade så strunta i vad de skriver istället för att hoppa på dem.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp