Ett uttalande från Axis Mundi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Menar att vi/alla har skämtat om att AM är barbaradlare, inte om att dom har adlat sig in i vårt område med hjälp av barbarer.

Vad de nu ska in där och göra. Man börjar ju fundera.. Vad är det för fel på Norr, väst och söder? Funkar inte barbarbyarna lika bra där? Är mina farmer bättre än de som inte farmas? Hmm... Man börjar ju fundera som sagt...
 

DeletedUser

Guest
Menar att vi/alla har skämtat om att AM är barbaradlare, inte om att dom har adlat sig in i vårt område med hjälp av barbarer.

Vad de nu ska in där och göra. Man börjar ju fundera.. Vad är det för fel på Norr, väst och söder? Funkar inte barbarbyarna lika bra där? Är mina farmer bättre än de som inte farmas? Hmm... Man börjar ju fundera som sagt...


ni kanske ska börja snacka ihop er och fråga er själva vad rf vill om detta egentligen för ni säjer emot varandra titt som tätt tycker jag. men ni verkar överrens om att det är nåt med AM's byar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ni kanske ska börja snacka ihop er och fråga er själva vad rf vill om detta egentligen för ni säjer emot varandra titt som tätt tycker jag. men ni verkar överrens om att det är nåt med AM's byar :rolleyes:

Vem har sagt att det inte är planerat vad vi ska säga? =)
Sen missuppfattar du GodSpear. Han menar att vi skämtar om att AM adlar barbarbyar. Men de adlar även barbarbyar i vårt område, dock skämtar vi inte om det.
 

DeletedUser

Guest
Vem har sagt att det inte är planerat vad vi ska säga? =)
Sen missuppfattar du GodSpear. Han menar att vi skämtar om att AM adlar barbarbyar. Men de adlar även barbarbyar i vårt område, dock skämtar vi inte om det.

så kort sagt så spelar ni teater nu och som hela v.10 som publik,
då kommer man till frågan varför ni gör det.
 

DeletedUser

Guest
så kort sagt så spelar ni teater nu och som hela v.10 som publik,
då kommer man till frågan varför ni gör det.

Hänvisar till Natures inlägg i en annan tråd och hoppas att det är okej.

well, folk har problem att förstå vad rykten är och att detta är angående spelet folk skriver "ryktas att jag ska supa i helgen" lr dylikt, sådant är värdelöst...

håller absolut med dig vilket man nog kan se i början av denna tråd vad en ryktes tråd är till för...


till övriga:
just ryktes tråden på v7 är riktigt fin mall..

dom skapar "rykten" om någon/något för att skapa förvirring, vad är sant och inte sant, ett väl skrivet rykte i denna tråd, tex "ryktas att AAoD kommer attackeras på sin öst front" därav kanske AAoD tänker "vi ber WFE om deff" WFE skickar sin deff och kriget hamnar på WFE ist och dom står oskyddade..

att använda ryktes tråden på korrekt sätt kan få även en stabil stam att börja fundera på vad som är korrekt eller inte... återigen till exemplet jag drog innan, om nu AAoD inte tror på detta rykte eller inte stärker sin grund där, så kan dom förlora på det iom ryktet kanske var sant, att AAoD's öst front ska attackeras...

taktik handlar inte om bara första striken, utan det handlar också om att manipulera fienden (på ett hedersamt sätt, inte kasta skit, kallar folk saker lr dylikt) att få fienden gå i en fälla med sina trupper så att man skapar en öppning i ett försvar, lr lura fienden till att anfalla en front sida där försvaret är oigenomtränglig.. osv osv osv... spelet blir även mkt roligare då...

hoppas alla fattar vad en ryktes tråd är nu och inte fortsätter att skriva massa jävla gojja som ingen bryr sig om..
 

DeletedUser

Guest
ja det är ok, för jag utgår att du går helhjärtat ifrån det i sådana fall.

men ni har försökt manipulera forumet, för att få världens stöd för era egna syften.
jag kan säga att bara den här disskusionen är ett misslyckande, då ni själva har undergrävt ert förtroende på forumet och fått det ni inte ville ha inget förtroende.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
ROM var en gång en stormakt som regerade stora delar av dåtidens Europa.

Denna epok av stormakt gick till slut under och en av anledningarna var att dom till slut fastnat under sen egna trodda överlägsenhet i taktik, stridskunskap och lättja.



AM består mestadels av spelnördar från andra världar av Tribal Wars, både från engelska och svenska serverar, och vi har lagt samman den erfarenhet och i värld 10 presenterat ett nytt sätt att spela detta spel.......

Ett sätt skulle kunna vara på hur vi ser på barbarer........med vilka nästan alla har hånat oss för – men nu fler å fler helt plötsligt börjar hedra oss för......go figure!?

Vi har till dags dato hållit oss från dessa forum då merparten som speglas härinne inte haft någon sorts substans att det varit värt att svara på.

Men när Lux försöker gör sig rolig med så mycket sarkasm inbakad att inte ens den humorlöse kan undvika vad han egentligen menar ja då blir det hela lite väl löjligt...

Sedan är det enkelheten skälv som regerar då alla, å då menar jag ALLA kan se att både RF och AM har byar inmurade hos varandra......alltså är vi båda kålsupare i detta ärende.
Om sedan Lux med sitt konspirerande sinne vill läsa mer av den kartan än vi gör, so be it.


Likväl fortsätter vi vår egna inslagna väg med hur vi tänker spela denna V10, om Lux eller andra har synpunkter så är dom/han mer än välkomna för diskussioner om saken.

Vi står för förändring/förädling om hur Tribal bör spelas idag och i framtiden....för vi vill inte sluta som det gamla ROM.

MotoX Diplomat AM
 

DeletedUser

Guest

Ehm.. Luxaxix för din del.

"Men när Lux försöker gör sig rolig med så mycket sarkasm inbakad att inte ens den humorlöse kan undvika vad han egentligen menar ja då blir det hela lite väl löjligt..."

Tror nog att du har missat vilka inlägg som är tänkta för att vara roliga och inte... Inget inlägg i den här tråden har haft huvudstyftet att vara roligt.. Vad menar jag? Eftersom ingen kan undgå det =)

Självklart har vi byar hos er också, frågan är ju bara, vem hade dem där först? Vi har adlar 3 barbarbyar under 1100 poäng (d.v.s. icke tidigare spelarägd by) i K34 sen 21:e Juni (2 veckor tillbaka). Jag gav upp när jag skulle räkna era, men ca 20-30 stycken har hamnat i mitt farmscript under de 2 närmaste veckorna. (Ja jag är noob som farmar...)

"Ni är välkomna med diskussion om saken"

Ehm, jaha? Vad tror du jag har försökt föra med dig? Kallsnack? "Håll er borta från vårt område" - Är det kallsnack? Ni ignorerar ju ändå allt man säger, så vad är det för mening att föra diskussion om det?
 

DeletedUser

Guest
Eran tanke med barbarbyarna är intressant, men inte så effektiv då man bara behöver köra ångvältstaktiken för att komma igenom ;) (och nej det är inte bullshit, även om det kan verka så ^^)
 

DeletedUser

Guest
Anduran for President !!!

Den här världen är din att erövra, med dina bröder och systrar.
 

DeletedUser

Guest
Man skulle ju förstås kunna se det som att FR ska va tacksamma över att AM bygger upp alla bb så dom blir feta o fina för RF att adla när kriget mellan RF och AM bryter ut, men det jobbiga med det är förstås att RF först måste rekrytera AMs medlemmar för att sen vänta på att dom blir inaktiva så att Luxaxix kan internadla dom.....;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad får dig att säga att ett krig kommer att bryta ut då?
 

DeletedUser

Guest
Man skulle ju förstås kunna se det som att FR ska va tacksamma över att AM bygger upp alla bb så dom blir feta o fina för RF att adla när kriget mellan RF och AM bryter ut, men det jobbiga med det är förstås att RF först måste rekrytera AMs medlemmar för att sen vänta på att dom blir inaktiva så att Luxaxix kan internadla dom.....;)

Haha, har inget att säga i försvar :p
 

DeletedUser

Guest
Lås tråden, tack.

Som vanligt går de flesta trådar i det allmänna forumet helt off topic eller så omvandlas de till en sorts arena för allehanda diskussioner som oftast berör maktpolitisk penismätning från olika håll.

Denna tråd har blivit en sådan tråd. Kan man få be om att få tråden låst, ärade forummoderator?
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt går de flesta trådar i det allmänna forumet helt off topic eller så omvandlas de till en sorts arena för allehanda diskussioner som oftast berör maktpolitisk penismätning från olika håll.

Denna tråd har blivit en sådan tråd. Kan man få be om att få tråden låst, ärade forummoderator?

Haha wtf? =)
 

DeletedUser

Guest
2. -=RF=- bör få bättre pli på sina medlemmar och de bör också tänka efter på vad de säger i det offentliga rummet. I nuvarande läge har vi en överenskommen IAP med dem och det är en diplomatisk överenskommelse som vi ämnar att hedra så länge det går. Men om RF's medlemmar väljer att nedvärdera oss genom smutsigt tal så ser jag det som en provokation från deras sida vilket försvagar vårt diplomatiska överenskommelse. Man smutskastar inte de stammar som man har en diplomatisk förbindelse med, anser jag. Speciellt inte i det offentliga rummet.

Vänta nu här, du tycker inte om att man "smutskastar" sina diplomatiska vänner på det externa forumet men endå går du ut med kritik mot RF på just det externa forumet?
makes no sense too me då man tar detta privat INGAME
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt går de flesta trådar i det allmänna forumet helt off topic eller så omvandlas de till en sorts arena för allehanda diskussioner som oftast berör maktpolitisk penismätning från olika håll.

Denna tråd har blivit en sådan tråd. Kan man få be om att få tråden låst, ärade forummoderator?

Sorry. Missade denna begäran och naturligtvis går det bra. ;)

Låst på trådskaparens begäran, ångrar du dig så PM till mig.

//Humble

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp