Error vs. Pirate

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
bara en bra i pirate
nu känner jag mig lite förolämpad

jag har typ 5 spjut så akta så jag inte rensar era byar;)
 

DeletedUser

Guest
Det ser ut som att Pirate fortsätter att växa.

Error har ju tagit dom som låg bra till, inte värt att skicka adlarna på långa turer det resulterar bara att man vägar, som jag skrev i andra tråden så hade nog error adlat mer om dom låg bättre till.

Inbred då ricke:confused: 3 byar har ni tagit fast dom har spelare som liger vid er,
Och kom inte och säg att kriget är slut eller nåt liknande för ingen info finns om det, bara att kriget börjar ta slut.

Det är ju svårt nu i början av världen att adla av samma stam när alla är så uttsprida, det borde en erfaren ledare som du veta
 
Senast redigerad av en moderator:

superbrosman

Member
Reaktionspoäng
0
Vi var tvungna att ta bort smurfarna som är nästan helt borta nu. Jag har inte följt kriget så varsamt, men har inte sett att Pirate har tappat så mycket därav min fundering.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
:d

de har tappat 6byar i 20dagar. de byarna, som Error har tagit är iafall 6 stycken de som gör att de växer är Pappa72 med sin stampoäng. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jepp

Precis som dempa säger så har ju vi i error adlat de byar vi har haft intresse för o adla, framförallt utav pirates då vi inte haft många i vår stam som ''krigat'' emot dem:p
 

DeletedUser

Guest
Vi var tvungna att ta bort smurfarna som är nästan helt borta nu. Jag har inte följt kriget så varsamt, men har inte sett att Pirate har tappat så mycket därav min fundering.

Exakt det jag menar man tar skiten som liger bra till, men dom i HO som jag syftar på liger inte ens nära smurfarna utan är granar med Inbred,
Smurfarna låg riktigt bra till för er hade dom vart mer uttsprida hade ni bara tagit dom som låg bra till. eller:confused:
 

DeletedUser

Guest
Exakt det jag menar man tar skiten som liger bra till, men dom i HO som jag syftar på liger inte ens nära smurfarna utan är granar med Inbred,
Smurfarna låg riktigt bra till för er hade dom vart mer uttsprida hade ni bara tagit dom som låg bra till. eller:confused:

E det något fel i det eller ska man bara gå i krig med dom som ligger sämst till eller hur menar du man ska gå till väga???
 

DeletedUser

Guest
jag tror han menar att. om man går i krig mot en stam så tar man de byar som ligger bra till och inte på andra sidan kartan bara för man är i krig med dom.

och smurfarnas byar låg nära och bra till för er. därför har ni adlat bort dom så fint och smidigt som ni gjort.

därimot har vi i ERROR inte så många vid pirates byar och därför lite mindre intresserade av att adla dom. men dom få spelare vi har där borta gör ett bra jobb med att adla de byar dom är intresserade av. då det är bara 1-2 spelare i våran stam där så tar det sin tid.
 

DeletedUser

Guest
jag tror han menar att. om man går i krig mot en stam så tar man de byar som ligger bra till och inte på andra sidan kartan bara för man är i krig med dom.

och smurfarnas byar låg nära och bra till för er. därför har ni adlat bort dom så fint och smidigt som ni gjort.

därimot har vi i ERROR inte så många vid pirates byar och därför lite mindre intresserade av att adla dom. men dom få spelare vi har där borta gör ett bra jobb med att adla de byar dom är intresserade av. då det är bara 1-2 spelare i våran stam där så tar det sin tid.

Okej det var jag som var trögtänkt tack för att du klarade ut tankesvårigheterna till mig:)
 

DeletedUser

Guest
denna tråd kan låsas då vi anser att detta krig utan motstånd är över
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp