En tyst helg

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
En spelare, en kamrat, en vän. Har gått bort hos våra allierade. Jävligt tråkigt. Namnet får Stammen själv gå ut med. Dock så får man respektera deras familj och vill verkligen inte ha någon smutskastning i denna tråd.

Vi i duråå kommer INTE anfalla -st2- eller CCS under helgen. Och hoppas vi kan ha fred från fredag --- söndag för att hedra denna person.


Jag vill gärna att admin också kollar och får igenom detta här.

vila i frid
 

DeletedUser

Guest
vad menar du?
skall Ni sluta spela under helgen?
hur skall det kollas..?
hur blir det om någon har skickat trupper som landar på fredag/lördag/söndag ?? kickas han ----
svårt detta
lycka till
 

DeletedUser

Guest
vad menar du?
skall Ni sluta spela under helgen?
hur skall det kollas..?
hur blir det om någon har skickat trupper som landar på fredag/lördag/söndag ?? kickas han ----
svårt detta
lycka till

Läs mellan raderna.
Attacker som redan skickats och landar under helgen går såklart inte att göra något åt, men samtidigt så kommer inga nya attacker. Om det blir hett från fiendens sida så kommer dock såklart eldkraften att besvaras
 

DeletedUser

Guest
har det skickats till alla stammar på tw23:an eller ligger den bara här?
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
jag har dragit till alla

jag vill att admin sätter fred på hela världen under helgen, mest rättvist.

Som julfred... För att hedra han som gick bort...
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
jag vill att admin sätter fred på hela världen under helgen, mest rättvist.

Som julfred... För att hedra han som gick bort...

Att admin sätter fred bör vara uteslutet, finns andra sätt att hedra spelare som gått bort!

Självklart trist för alla drabbade och inblandade, och förstår att det finns en del på världen som hänger med huvena efter en sådan sak, men för större delen av världens spelare går livet vidare utan att dom berörs av detta, och dessa ska såklart inte behöva beröras av detta!

Men om duråå+allierade skapar en fredshelg mot sina fiender är ju upp till dessa parter såklart! om inte så får ni hedra spelaren med en offensiv ist! som sagt finns flera sätt att hedra/minnas er vän!

Sörjer med er, ta hand om varann..
 
Senast ändrad:

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Läs mellan raderna.
Attacker som redan skickats och landar under helgen går såklart inte att göra något åt, men samtidigt så kommer inga nya attacker. Om det blir hett från fiendens sida så kommer dock såklart eldkraften att besvaras

Men fan vad rolig du va då, jerkass!

Först skicka attacker som landar hela helgen o sen ska det förväntas att man inte återgäldar det, utan bara sitta o ta emot som nån sorts fin gest.
Är du verkligen så jävla korkad att du tror att jag bara ska ta emot attackerna. DU är fan dum på riktigt, ju!!!
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.

Jättetråkigt det som har hänt, våra tankar finnas hos vännerna och familjen.

Vi kan tyvärr inte sätta någon fred. Vi beklagar det som har hänt.

//TW - Team
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Svar från "Tigrarna"

Självklart är detta sorgligt att en person som spelar med/mot oss går bort, det har hänt tidigare och kanske kommer att hända igen. Vi beklagar sorgen och känner med dem som sörjer hans/hennes bortgång, och tänker på hans/hennes familj och nära vänner.

På min egen profil och i -ST2- så hedrar vi ju minnet av Sanner, som gick bort på V3, då han var diplomat för LCN, så vi vet mycket väl den saknad och sorg som detta innebär och lider med er närmast sörjande.

Till minne av alexswe (Sanner)
som dog 2008-10-11
endast 24 år gammal.


Det är alltid tråkigt när det händer och -ST2- bidrager till hans/hennes minne genom att inte anfalla VL spelare eller hans/hennes egna byar under denna helg, från fredag 06:00 tills måndag 06:00.

Vi kommer däremot att fortsätta att anfalla alla andra, som anfaller oss, samt spelare i *JG*, OBA/OBF, FIN/Duråå.

Det är endast VL som fredas, då vi antar att han/hon hade sina närmaste vänner i sin egen stam, men..... då det kan finnas nära vänner i andra stammar, så respekterar vi givetvis också eran sorg, efter att ni skriver till oss och meddelar detta i särskild ordning. Då kommer vi även att inkludera er i "friden" enligt samma principer som gäller för VL.

Vidare så vill vi inte störa VL internadling av hans/hennes byar, men kommer att ogilla att andra spelare eller stammar tar byar av honom/henne.

Vi skulle föredra att hans/hennes byar får vara kvar, orörda, om det går, som ett minne tills världen är slutspelad.

Må han/hon vila i frid//Cribba55
 
Senast ändrad:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Bara lite tråkigt, att en del av era egna spelare skiter fullständigt i denna så kallade "helgfred" som ni eftersöker av oss allihopa andra och ändå fortsätter anfalla som om ingenting har hänt?

John Chaser Doe är då en som fullständigt struntar i eran vädjan till oss och skickar anfalla på anfall, men han kanske inte spelar på eran sida?

VL spelarna borde verkligen ta sig en fundering på vilka som hedrar era vänner och deras minnen och vilka som bara tänker på sig själva.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag ber om ursäkt, vart ett missförstånd då ,jag tyckte ni drog en attack på mot VL.

Var snäll att sluta försöka tala för mig Cribba55, om jag vill säga något så skriver jag det.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ber om ursäkt, vart ett missförstånd då ,jag tyckte ni drog en attack på mot VL.

Var snäll att sluta försöka tala för mig Cribba55, om jag vill säga något så skriver jag det.

Han talar inte FÖR dig, han talar ÅT och TILL dig och de berörda stammarna.
Gå o lägg dig tidigare så de begriper va du läser och inte svarar rakt ut i luften, tönt!
 

DeletedUser

Guest
En spelare, en kamrat, en vän. Har gått bort hos våra allierade. Jävligt tråkigt. Namnet får Stammen själv gå ut med. Dock så får man respektera deras familj och vill verkligen inte ha någon smutskastning i denna tråd.

Vi i duråå kommer INTE anfalla -st2- eller CCS under helgen. Och hoppas vi kan ha fred från fredag --- söndag för att hedra denna person.


Jag vill gärna att admin också kollar och får igenom detta här.

vila i frid

(tiotecken)
 

DeletedUser

Guest
Svar från "Tigrarna"

Självklart är detta sorgligt att en person som spelar med/mot oss går bort, det har hänt tidigare och kanske kommer att hända igen. Vi beklagar sorgen och känner med dem som sörjer hans/hennes bortgång, och tänker på hans/hennes familj och nära vänner.

På min egen profil och i -ST2- så hedrar vi ju minnet av Sanner, som gick bort på V3, då han var diplomat för LCN, så vi vet mycket väl den saknad och sorg som detta innebär och lider med er närmast sörjande.

Till minne av alexswe (Sanner)
som dog 2008-10-11
endast 24 år gammal.


Det är alltid tråkigt när det händer och -ST2- bidrager till hans/hennes minne genom att inte anfalla VL spelare eller hans/hennes egna byar under denna helg, från fredag 06:00 tills måndag 06:00.

Vi kommer däremot att fortsätta att anfalla alla andra, som anfaller oss, samt spelare i *JG*, OBA/OBF, FIN/Duråå.

Det är endast VL som fredas, då vi antar att han/hon hade sina närmaste vänner i sin egen stam, men..... då det kan finnas nära vänner i andra stammar, så respekterar vi givetvis också eran sorg, efter att ni skriver till oss och meddelar detta i särskild ordning. Då kommer vi även att inkludera er i "friden" enligt samma principer som gäller för VL.

Vidare så vill vi inte störa VL internadling av hans/hennes byar, men kommer att ogilla att andra spelare eller stammar tar byar av honom/henne.

Vi skulle föredra att hans/hennes byar får vara kvar, orörda, om det går, som ett minne tills världen är slutspelad.

Må han/hon vila i frid//Cribba55
Fint skrivet cribba :)
 

DeletedUser

Guest
Trist att det inte går att vårda språket

En spelare, en kamrat, en vän. Har gått bort hos våra allierade. Jävligt tråkigt. Namnet får Stammen själv gå ut med. Dock så får man respektera deras familj och vill verkligen inte ha någon smutskastning i denna tråd.

Vi i duråå kommer INTE anfalla -st2- eller CCS under helgen. Och hoppas vi kan ha fred från fredag --- söndag för att hedra denna person.


Jag vill gärna att admin också kollar och får igenom detta här.

vila i frid

Jag har förståelse för att alla inte har samma uppfattning i frågan, att hedra någon som avlidit, som någon skrev - kan göras på många olika sätt. Men att inte kunna hålla en god ton, komma antydningar, skällsord är ovärdigt. Vi vara tydlig med att detta faktiskt gäller båda sidor av de krigande parterna.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har förståelse för att alla inte har samma uppfattning i frågan, att hedra någon som avlidit, som någon skrev - kan göras på många olika sätt. Men att inte kunna hålla en god ton, komma antydningar, skällsord är ovärdigt. Vi vara tydlig med att detta faktiskt gäller båda sidor av de krigande parterna.

Kan du säga, inte du som sitter med incsen o bara ska ta emot. Hur förbannat kul är det o få en drös incs o sen i efterhand så vill motsåndaren att man inte ska bry sig.
Men klart som fan, hoppas dina fiender gör det samma till dig, skicka anfall o sen ska du skita i o göra nåt eller bli förbannad.
Sen vet jag inte om du har alla fakta klart för dig, fattat konsekvensen av detta?? Om inte, så ta reda på det först.
Mitt språk kan du förövrigt ta o totalt skita i, för det angår dig inte.

Och till dig Hybrid, sluta skriv din vomerande dynga om du inte kan komma med konstruktivt fakta som rör det hela. Knip käft pygmèunge tills dess!!!
 
Topp