- En stor dag -

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka krig har ni då deltagit i ?

Att ni sen "råkar" skickar 3500 incs 2 dagar efter att jag köttade sönder en Dh spelare är bara en tillfällighet ? Speciellt när han själv säger att det kommer "en överraskning" inom de närmsta dagarna. Som sagt, ni låter er styras av Dh.

Men herregud....vet du inte vad som kan hända om man använder sina pa´s????

Håller med jensen här Ge upp med weinandet i en gratulationstråd och gö en egen bara för dig själv...snälla



Får även passa på att gratulera GPR så mycket och jag ser intressant på framtidens val om vilken sida ni ska välja...Som flera bekräftat före mig så kommer eran roll i kriget leda till att nån av vågskålarna tippar över mer än det gör nu...Smart spelat strategiskt hittills! Men visa den kylighet ni visat hittills i kriget också:)
 

DeletedUser

Guest
Som flera bekräftat före mig så kommer eran roll i kriget leda till att nån av vågskålarna tippar över mer än det gör nu...Smart spelat strategiskt hittills! Men visa den kylighet ni visat hittills i kriget också:)

Inget ont om GPR, men om de ställer sig på DH's sida är Knight och -SK- fortfarande betydligt större.

Skulle de däremot ställa sig på -SK- och Knights sida skulle det vara tack och godnatt för DH. Speciellt på det guldläget GPR har att orsaka maximal skada mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Grattis i efterskott på 3-årsdagen. Tänker inte göra ett shameless promotion-inlägg om vad er roll på v1 är och borde vara, jag antar att ni själva förstår er roll och er geografiska position efter de åren ni lagt på att skapa just den platsen på v1. Happy birthday & happy hunting
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Inget ont om GPR, men om de ställer sig på DH's sida är Knight och -SK- fortfarande betydligt större.

Skulle de däremot ställa sig på -SK- och Knights sida skulle det vara tack och godnatt för DH. Speciellt på det guldläget GPR har att orsaka maximal skada mot dem.

Jovisst skulle de vara fortfarande större rent poängmässigt men just nu så går DH + mot en av stammarna och minus mot den andra. Jag tror (men inte hoppas) att om GPR skulle gå på Knight tillsammans med DH så skulle det vara lika "god natt" (för Knight)som om de skulle ställa sig på den andra sidan.
 

DeletedUser

Guest
TACK,

Vi vill verkligen tacka för alla gratulationer.
Givetvis var vår förhoppning att någon skulle slänga in en rad men vi hade inte vågat hoppas på att så många skulle gratta oss.

Rörande vår fortsättning på TW är vi glada för alla tankar och åsikter och idéer.
Vi kommer att ta dessa till oss och vi kommer att räkna med att stå bredvid någon av Er ;) ,
vem har vi ännu inte bestämt men några tänkbara scenarion har ju dykt upp i denna tråd.

Vill ni vidareutveckla Era tankar och idéer så kan ni alltid ta kontakt med vår rådgivare The Law för han kan ju han ;)

Tack ännu en gång allihopa. Kom ihåg en sak, det är ett spel och vi är här för att ha kul.

Hoppas vi kan leva efter det.

Mvh Barhoppan med stam
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp